A Matáv új megoldásainak távmenedzsmentjét IBM eszközökkel valósítja meg

A Matáv új megoldásainak távmenedzsmentjét IBM eszközökkel valósítja meg

2003. november 24. 19:31, Hétfő
A Matáv és az IBM Magyarországi Kft. a mai napon együttműködési megállapodást írt alá, melynek eredményeképpen a Matáv Üzleti Megoldások Üzletága által kínált új, komplex megoldások távmenedzsmentje IBM eszközökön keresztül is megvalósulhat. Az IBM - többek közt - aktívan részt vett a Matáv megoldások fejlesztésében; a távoli elérés, szállodai és biztonságtechnikai megoldások valamint kereskedelmi láncok részére szóló kommunikációs megoldások területén járul hozzá a Matáv ajánlataihoz portfóliójával.

A Matáv Üzleti Megoldások Üzletága 2003 novemberétől 6 új megoldással lépett a piacra, amelyek a telekommunikáció és az informatika vívmányait egyesítik; hatékony megoldást kínálva a vállalatok egyre összetettebb infokommunikációs problémáira. A Matáv új megoldásainak lényeges eleme, hogy az ügyfelek egyetlen cégtől, a Matávtól rendelhetik meg a megoldáscsomagokat, vagyis a Matáv olyan fővállalkozói tevékenységre vállalkozik, amelynek célja, hogy az ügyfelek üzletmenetét hatékonyan támogassa. A Matáv nagy tapasztalattal rendelkező informatikai cégekkel kötött/köt stratégiai együttműködési megállapodást, a megoldások kidolgozásában résztvevő tag- és partnervállalatok összehangolt munkája a megoldások alkalmazói részére a magyar infokommunikációs piacon egyedülálló lehetőséget teremt.

Az IBM szakérteleme is hangsúlyos szerepet kap a többi partnerhez hasonlóan a Matáv megoldásokban: hardvertermékekkel - Intel szerverek, notebookok, asztali számítógépek, információs terminálok, pénztárgéprendszerek -, szoftverekkel - Lotus csoportmunkaszoftverek, Tivoli rendszerfelügyeleti termékcsalád, WebSphere alkalmazás és webfejlesztő eszközök -, valamint ezen termékek telepítéséhez, felügyeletéhez és karbantartásához kapcsolódó támogatással vesz részt a Matáv megoldásaiban.

A Matáv biztonságtechnikai megoldásában kiemelten fontos a kiszolgáló eszközök felügyelete, hiszen az eszközök leállása azonnal észlelhető, a távfelügyelet segítségével a hibák azonnal elháríthatók. A távfelügyelet kiemelt jelentőségű a szállodai, távoli elérés , és a kereskedelmi láncok számára kínált megoldásokban, hiszen az esetleges problémákra való reagálás azonnal megtörténik.

Az IBM a távoli elérés, a biztonságtechnikai, szállodai és kereskedelmi láncok számára kínált megoldásokhoz járul hozzá portfoliójával.

A Matáv távoli elérés megoldásnak köszönhetően az infokommunikációs eszközök lehetővé teszik, hogy a munkavállalók a modern telekommunikációs eszközökre támaszkodva a munkavégzés helyét tekintve ne legyenek egy központi telephelyhez kötve. A távoli eléréssel lehetővé válik, hogy az alkalmazottak munkahelyüktől távol is biztonságosan hozzáférjenek a vállalat belső hálózatához, így munkavégzésük nincs központi helyhez kötve. A Matáv és az IBM által aláírt megállapodás lehetővé teszi, hogy a Matáv által szállított új megoldások távmenedzsmentje IBM eszközökön keresztül valósuljon meg.

A Matáv szállodai megoldások tartalmazzák mind a szálloda üzemeltetésének mind vendégeinek igényeit kielégítő szolgáltatásokat. Ide tartoznak a kommunikácós megoldások, az intelligens épület és a szállodairányítási megoldások.

A Matáv kereskedelmi láncoknak szóló megoldása összefogja a központ, a bolthálózat, az elosztó és logisztikai egységek működését, azaz a kereskedelmi szférában fellelhető üzleti folyamatokat. Ezen felül az IBM oktatást biztosít a Matáv értékesítési képviselőinek a termékekről annak érdekében, hogy a Matáv szakemberei az érdeklődő ügyfelek részére minél pontosabb és széleskörűbb tájékoztatást tudjanak adni.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások