IDC: 4 éve a Canon a legmegbízhatóbb

IDC: 4 éve a Canon a legmegbízhatóbb

2004. április 21. 15:38, Szerda
A Reader's Digest "A legmegbízhatóbb európai márkák" c. felmérése szerint immár negyedik éve a Canon a legmegbízhatóbb fényképezőgép márka. Tán meglepő, de jelenleg a Reader's Digest European Trusted Brands c. kutatása a legszéleskörűbb márkahűség felmérés Európa-szerte.

A világ legtöbb példányban értékesített havi magazinja, a Reader's Digest 14 európai országban 29 ezer embert kérdezett meg arról, hogy a különböző fogyasztói márkák kategóriáiban melyeket tartják a legmegbízhatóbbaknak. Összesen 406 896 szavazat érkezett a 20 kategóriában vetélkedő márkákra, melyeket minőség, ár-érték arány, imázs és a felhasználói igények szem előtt tartása tekintetében versenyeztettek meg. A Canon egyike volt azon (mindösszesen) négy márkának, amely legalább 10 vagy ennél több országban is az élen végzett kategóriájában. Ez a fogyasztói visszajelzés alátámasztja az IDC korábban kiadott jelentését is, amely szerint a nyugat-európai digitális fényképezőgép-piac éllovasa a Canon.

James Leipnik, a Canon Europe kommunikációért és vállalati kapcsolatokért felelős tisztségviselője így nyilatkozott: "A Canonnál elsődleges célunk az, hogy minőségi digitális készülékeket adhassunk felhasználóink kezébe, amelyek megérik a pénzüket. Ezek az eredmények hűen demonstrálják, hogy számos európai országban a leginkább a Canon termékeiben bíznak, egyúttal azt is megmutatják, hogy a Canon számára valóban fontosak a fogyasztói visszajelzések.

"A Canon 'You Can' (Megteheted) filozófiája arról szól, hogy a digitális technológia révén minden ember kibontakoztathatja a benne rejlő kreativitást. Boldogok vagyunk, hogy a Canon márkaértékei földrajzi és kulturális határokon is átívelnek és Európa-szerte a legkedveltebb, s legmegbízhatóbb márkák között tartják számon a Canont."

Gavin Murray, a Reader's Digest európai marketing és üzletfejlesztési igazgatója hozzátette: "A kulturális és földrajzi különbözőségek megértése elengedhetetlen ahhoz, hogy európai vagy világmárkát hozhassunk létre. A felmérés tanúságai szerint a Canon rendkívül erős márkanév, melyet Európában mindenhol elismernek és kedvelnek a fogyasztók."

A Canon a következő országokban végzett kategóriájában az első helyen: Egyesült Királyság, Portugália, Franciaország, Németország, Ausztria, Belgium, Finnország, Magyarország, Hollandia, Svájc. Egyéb kategóriák legsikeresebb szereplői a következő márkák voltak: Nokia (mobiltelefonok), Visa (hitelkártyák), Nivea (bőrápolók).

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások