2004. április 29. 14:32, Csütörtök
Elsőként Magyarországon a Westel és a Népszabadság teszi lehetővé, hogy a legnagyobb mobilszolgáltató ügyfelei mobiltelefonjuk segítségével apróhirdetést adhassanak fel.
Egy apróhirdetés feladásához ezentúl nem kell elfáradni a hirdetési irodába, vagy a csekk befizetésekor sorban állni a postán, hiszen mobiltelefonon a nap 24 órájában bárhonnan és bármikor feladhatjuk és egyben ki is fizethetjük a Népszabadságban megjelenő hirdetést.
A mobil vásárlás (m-commerce) szolgáltatás keretén belül már több mint egy éve kínál a piacvezető mobilszolgáltató a Budapest Filmmel karöltve mozijegyvásárlási lehetőséget ügyfeleinek WAP-on és SMS-ben. Az m-commerce szolgáltatásokban rejlő lehetőséget ismerte fel az április 13-tól új, modernebb külsővel és a megváltozott olvasói igényeket magasabb színvonalon kielégítő, szolgáltatás-orientált tartalommal megjelenő Népszabadság. A mindössze két SMS elküldésével megvalósuló szolgáltatás így több mint 3.8 millió mobilos ügyfélnek nyújt innovatív, kényelmes megoldást a közel 600 ezres olvasótáborral rendelkező napilapban.
A mobiltelefonon keresztül történő apróhirdetésfeladás során elég elküldeni SMS-ben (normál díjas) a feladni kívánt hirdetés szövegét a 06-30/44-44-800-as számra. A válaszként érkező üzenet összefoglalja a hirdetésfeladással kapcsolatos információkat, úgy mint a hirdetésfeladás díját és a kiegyenlítésre használni kívánt fizetési módot (m-com egyenleg vagy havi számla). Amennyiben a feltételek az ügyfél számára megfelelőek, vásárlási kódjának elküldésével azonnal feladhatja a hirdetést és az 48 órán belül megjelenik a Népszabadság apróhirdetései között. A hirdetés feldolgozását követően a megjelenés pontos idejéről és a hirdetést közlő rovat megnevezéséről az ügyfél SMS-ben kap visszaigazolást. A hirdetések ellenértékét a havidíjas westeles előfizetők meghatározott értékig utólag, számlájukkal fizethetik ki, a Dominó kártyások, továbbá a nagyobb összegű vásárlásoknál a havidíjasok az elektronikus úton előre tölthető m-com egyenlegből vásárolhatnak.
Az apróhirdetésfeladás SMS-ben szolgáltatásról részletes információ található a Népszabadság és a Westel internetes oldalán. Ugyanitt érhető el az az Önkiszolgáló Felület, ahol az ügyfél megtekintheti vásárlásainak adatait, valamint jelszavával módosíthatja mobil vásárlási beállításait. A havidíjas ügyfelek itt adhatják meg, hogy például a hirdetésfeladás ellenértékét havi számlával vagy vásárlási egyenlegről kívánják kiegyenlíteni. Az Önkiszolgáló Felületen vásárlási kód generálására is van lehetőség.