18 Wheels of Steel - Pedal to the Metal

18 Wheels of Steel - Pedal to the Metal

2004. május 25. 11:57, Kedd
Egy riportnak köszönhetően újabb információk láttak napvilágot az SCS Software jelenlegi fejlesztéséről, a 18 Wheels of Steel - Pedal to the Metal-ról. Megjelenési dátum még nincs, így talán ez is csak 2005-ben lesz élvezhető.

Az SCS Software Prágában székel már az 1997-es alapítása óta. Nekik köszönhetjük a 18 Wheels of Steel sorozatot és nem annyira témába vágó Deer Hunter sorozatot. Ez a játék amiről beszélünk a 18 Wheels of Steel sorozat harmadik része lesz.

A játék a fejlesztés korábbi szakaszában a 18 Wheels of Steel American Dream címet viselte, de a marketingesek hatására átváltottak a jelenlegire. Csakúgy mint az eddig megjelent játékuknak, ennek is a ValuSoft lesz a kiadója. Megjelenési dátumot nem mondtak, ugyanis a fejlesztés vége még nagyon messze van. Megnyugtatásul még annyit elejtettek, hogy keményen dolgoznak.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A játék grafikai motorja a már nagyon jól ismert, saját fejlesztésű Prism3D lesz. Persze azért nem ilyen egyszerű a helyzet, a motor el lesz látva a korhoz illő effektekkel, legfőképpen a legújabb shaderekkel, a körülöttünk lévő világ pedig sokkal részletgazdagabb lesz. A fizikai motort is újragondolták, az ütközések sokkal valósághűbbek lesznek. Szóval aggódásra semmi ok, nézzétek csak a képeket, én speciel meg nem mondtam volna, hogy még mindig a régi motort használják. A motornak köszönhetően a minimális gépigény bárkinek elérhető lesz, ugyanis egy GeForce3-al vagy egy Radeon 8500-zal már el fog indulni a játék.

Ahogy az Across America-ban, ebben a játékban is átjárhatjuk Amerikát a keleti parttól a nyugati partig, sőt, ebben a részben átmehetünk majd Kanadába és Mexikóba is. Aggódni itt sem kell, ugyanis az igéretek szerint sokkal részletesebb és nagyobb térkép áll majd rendelkezésre. Hatalmas úthálózat és sok város várja, hogy felfedezzük. Kamionokról és a vontatmányokról annyit árultak el, hogy több lesz, mint az Across America-ban, viszont ebben a részben sem lehet 2-3 vontatmányból álló szerelvényt összekapcsolni, mint ahogy Amerikában megszokott. A telephelyekre nem csak egyszerűen betolatunk és kijövünk, közlésük szerint azok is interaktívabbak, izgalmasabbak és kidolgozottabbak lesznek, .

A többjátékos módra feltett kérdésre nemleges válasz született, ugyanis a fejlesztők az egyjátékos részre akarnak koncentrálni. Megjegyzem, szerintem ez dicsérendő, nem nagyot akarnak fogni, hanem minőségi munkát akarnak kiengedni a kezük közül. További jó hír, hogy kapunk majd egy szerkesztőt is, ami jóval egyszerűbben lesz használható, mint az Across America-ban megismert. Ezzel a programmal új térképeket, kamionokat és textúrákat importálhatunk majd a játékba.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az utakon csak járművek, kamionok és autók lesznek, út szélén sétáló emberek nem. Ezt azzal magyarázzák, hogy túl sok időt venne igénybe az emberek viselkedése, mozgása. Inkább a forgalom tökéletesítésén fáradoznak. Ehhez hozzátartozik a rendfenntartó erők, a rendőrség viselkedése is. Ezt a részét egészen átírták, így nem kell aggódni a szerv állandó jelenléte miatt.

A játék felépítésén is változtattak, mostmár végre egyszerű alkalmazottak is lehetünk egy fuvarozó cégnél. Így nem nekünk kell minden aprósággal törődni, viszont meg lesz mondva, hogy hova kell mennünk és mit kell felpakolni. Lehet hogy visszatér a játékba az alvás, azaz nem vezethetünk végig három virtuális napot. A fejlesztők még gondolkoznak a dolgon, de ha bekerül akkor is kikapcsolható opció lesz. Újdonság lesz ebben a részben, hogy lesznek vasútvonalak, amelyek néhol keresztezik majd az utunkat.

Végszóként azt mondták a fiúk, hogy akinek az Across America bejött, annak ez a 3. rész is nagyon fog tetszeni. Reméljük így is lesz és kapunk még sok ilyen szép képet. Meg videót, meg demót, meg a teljes játékot, meg...

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások