Cross Racing Championship interjú

Cross Racing Championship interjú

2004. július 5. 14:15, Hétfő
- A korábbi játékaitok nem nagyon szerették az ATI-t, most viszont már a partnereitek között szerepel a cég. A kártyatulajdonosok örülhetnek?
- Az előző verziók inkább a driverek miatt nem volt egészen tökéletes. A CRC a legújabb driverekkel tökéletesen fog menni ATI-val is.

- A honlapotokon figyelemre méltó információkat közöltetek a fizikai motorról. Az egyik nagyon megfogott: "2, 4-16 kerekű járművek élethű szimulációja". Ez mennyire lesz kihasználva a CRC-ben?
- Csak négykerekű járművek lesznek, de ki lesz adva egy szerkesztő program (DevKIT) amiben megalkotható lesz akár egy 16 kerekű jármű is.

- A játékot az 1Nsane és a Streel Legal közös gyermekének aposztrofálják, mennyire állja meg ez a helyét?
- Az 1Nsanehez közelebb áll a játék, mint az SL-hez ugyanis egyszerűbb lesz a tuning. A CRC-ben inkább a beállításokra helyeződik a hangsúly, csúszkákon lehet majd állítani sok mindent.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

- Egy egyszerű, ámde lényeges kérdés, amelyből sokkminden kiderülhet: hogyan lehetne egy mondatban meghatározni a játék stílusát?
- Off-road versenyzésen át az összkerekes a rali versenyeken keresztül a pályaversenyekig.

- Az 1Nsane-ből láthatóan átkerültek ismertető jegyek, mivel off-road terepen száguldozhatunk majd. A Street Legal-ből átkerült valami? Itt elsősorban a szerelgetésre gondolok.
- SL-ből elsősorban a törésmodell került át, persze nem csak úgy egyszerűen, jelenleg is továbbfejlesztés alatt áll ez a rész.

- Egészen kimarad a szerelgetés ebből a játékotokból? Mennyire lehet buherálni az autónkat?
- Az autókat egyedi beállításokkal lehet tuningolni, csúszkákkal. Például a difi erősségét, első/hátsókerék-meghajtás aránya, fékerők, nagyon sok mindent.

- Az 1Nsane-ben és a SL-ban is arra mehettünk amerre akartunk, a CRC-ben mennyire lesznek korlátozva a pályák?
- Csak körpályák lesznek, de azért nem olyan egyszerű a helyzet, majd meglátjátok.

- A SL sorozatban megismert részletes törésmodell belekerült a CRC-be, vagy visszafogtatok belőle? Ezt úgy értem, hogy ha nekihajtunk majd egy fának, akkor mehetünk a "Restart" gombra vagy döcöghetünk tovább?
- Az autó alkatrészei horpadnak, lifegnek, majd leválnak, az üvegek pedig betörnek. Viszont nem lesz külön motor objektum, szóval a motort nem hagyhatjuk el mint az SLRR-ben, de széthajthatjuk vagy teljesen amortizálhatjuk. Az alkatrészeket is, például, nem tudunk 2-esbe váltani, túlpörög a motor. Szóval el lehet vánszorogni a célig egy nagyobb ütközés után.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

- A SLRR-ban nyolc lemodellezett autó volt, a CRC-ben hány járművet terveztek?
- Nyolc autó van alapból, de az 1Nsane-hez hasonlóan reméljük, hogy sok autót lehet majd letölteni a megjelenés után.

- A SL sorozat nem volt egyszerűen módolható, de így is voltak elszánt modellezők aki belevarázsolták pár újdonságot a játékba. A CRC mennyire lesz segítőkész ebből a szempontból?
- A megjelenés után nem sokkal kiadjuk a DevKIT-et, jelenleg most azzal dolgozunk. A program segítségével nagyon egyszerűen lehet új autókat beimportálni a játékba. A Z-Modeller programmal pár perc alatt beépíthető egy új autó a játékba.
Az autók festéseit külső grafikai programmal szerkeszthetjük. A képeken látható matricákat a játék rakja majd az autónkra. A karrier kezdetekor csak egy rajtszám lesz a karosszérián, majd ahogy egyre jobbak leszünk és lesznek szponzoraink. Egyre több matrica kerül az autónkra.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások