Megduplázta hívásvégződtetési forgalmát az eTel Magyarország

Megduplázta hívásvégződtetési forgalmát az eTel Magyarország

2004. július 28. 14:27, Szerda
Kétszeresére növelte nemzetközi hívásvégződtetési szolgáltatásainak (wholesale) forgalmát 2004. első félévében az eTel Magyarország a megelőző év azonos időszakához képest - jelentette be Lukács Tamás ügyvezető igazgató.

Elmondta, hogy az eTel közép-európai hálózata révén olyan árelőnyt képes kínálni, amelyre a továbbiakban is növekvő igényt mutatnak a nagy nemzetközi távbeszélő szolgáltatók, valamint számos magyarországi inkunbens és mobil szolgáltató. Az eTel magyarországi leányvállalatának wholesale forgalma már több, mint hatszorosan haladja meg a cég belföldi hangszolgáltatásainak forgalmát, így az az eTel javuló eredményességének motorjává vált. Az eTel Magyarország által végződtetett távbeszélő forgalom volumene megfelel egy hazai nagyváros teljes hangforgalmának.

Az eTel Magyarország - Közép-Európa vezető vállalati távközlési vállalatcsoportjának, az eTel Group-nak hazai leányvállalata - nemzetközi hívásvégződtetési szolgáltatásait elsősorban az európai és tengerentúli távközlési szolgáltatók veszik igénybe Magyarországra irányuló hívások kedvező árú végződtetéseihez. Kisebb arányban, de gyorsan fejlődő ütemben élnek az eTel által kínált lehetőségekkel a hazai vezetékes és mobil szolgáltatók is. A cég nemzetközi hálózatának lehetőségeire támaszkodik számos olyan hazai, elsősorban VoIP, azaz internetes hangátvitellel foglalkozó szolgáltató is, amely nem rendelkezik saját távközlési hálózattal.

A vállalat rendkívül fejlett távközlési infrastruktúrával rendelkezik Ausztria, a Cseh Köztársaság, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia területén, ami lehetővé teszi a szolgáltatások minőségének garantálását, széleskörű szolgáltatási portfolió biztosítását és jelentős költségmegtakarítás elérését az ügyfelek számára. Üvegszál-optikai hálózata a legkorszerűbb, SDH száloptikás technológián alapul, széles sávú átviteli rendszerekkel kapcsolódik a társaság frankfurti és bécsi nemzetközi központjaihoz, amelyeken keresztül eléri a világ legnagyobb hang- , adat- és Internet szolgáltatóit. Az eTel Magyarország jelentősen, egyötödével növelte saját ügyfelei számára nyújtott (retail) hangszolgáltatásainak forgalmát is az előző év azonos időszakához képest. 40 százalékkal nőtt a vállalat internetes és eDSL szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleinek száma is az idei első félévben az egy évvel korábbihoz képest.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások