A Siemens mobile új márkastratégiát vezet be

A Siemens mobile új márkastratégiát vezet be

2004. július 28. 21:21, Szerda
"Designed for life" címmel a Siemens mobile új márkastratégiát hirdetett meg. Az új stratégia középpontjában a márka klasszikus értékei, azaz a különlegesen jó minőség, az ötletes technika és a kiemelkedő színvonalú design állnak. Ezek az értékeket jelennek meg az időtlenséget és letisztultságot sugárzó vizuális elemek használatában is. Mindezek célja, hogy a Siemens mobile tovább erősítse a világ vezető mobilgyártói között elfoglalt helyét.

Napjainkban rengeteg mobiltelefon közül választhatnak a vásárlók, ezért a versenytársaktól való megkülönböztethetőség kulcsfontosságú a gyártók számára. Ezt célozza meg az újonnan bevezetett "Designed for life" stratégia, amely a Siemens telefonok kiemelkedő minőségét, az innovatív formatervezést és a ötletes technikai megoldásokat állítja a középpontba.

Az új márkastratégia vizuális megjelenésének jellemző jegyei az ikonikus design, a letisztult képi világ, a visszafogott, naturális színek használata, a tiszta és átlátható tipográfia valamint a készülékek formájának és kidolgozásának hangsúlyozása. Az új átfogó márkakép egyik központi eleme a különleges minőség és megbízhatóság. A felmérések szerint a vásárlók évek óta a vállalat mobiltelefonjait tartják a legmegbízhatóbbnak. Ezt bizonyítja az is, hogy a tekintélyes német Telekom Handel című lap olvasói három éve folyamatosan a Siemens telefonjait szavazták meg a legmegbízhatóbbnak, emellett 2003-ban a Connect című lap olvasói között is a Siemens volt az első helyezett a minőség és megbízhatóság kategóriákban.

A design szintén kulcsszerepet tölt be a cég termékfejlesztésében, a formatervezést a sajtó és a szakma képviselői egyaránt elismerik. A felmérések szerint a Siemens vásárlók 52 százaléka azért választotta ezt a telefont, mert tetszik nekik a készülék kialakítása. A mobiltelefonok kialakításán hat ország negyven formatervezője dolgozik, s munkájuk sikerét a cég készülékei által elnyert formatervezési díjak is kiválóan bizonyítják.

A társaság az úttörő technikai megoldásokban is az élen jár. A cég volt az első gyártó, amely bevezette az elcsúsztatható előlapos megoldást SL10 nevű telefonjával 1997-ben. Hasonló szisztéma alapján működik a nagy sikerű SL55 ékszertelefon, és ezt a hagyomány folytatja a júniusban bemutatott új SL65 is, amely szeptemberben kerül a magyar piacra. A vásárlók igényeit és szükségleteit megértve a cég tovább folytatja a kommunikációt leegyszerűsítő és megkönnyítő új termékek és technológiák fejlesztését. A cég által folytatott innovációs program lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy új, kreatív megoldásokat kísérletezzenek és próbáljanak ki. Ilyen például a 2004-es CeBIT-en is bemutatott PenPhone vagy a virtuális billentyűzet. A Siemens mobile a világ negyedik legjelentősebb mobiltelefon-gyártója, 2003-ban 8,4 százalékos piaci részesedést ért el.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások