Testszkenner segítségével készülnek a ruhák egy müncheni boltban

Testszkenner segítségével készülnek a ruhák egy müncheni boltban

2004. augusztus 18. 14:27, Szerda
A müncheni Loden-Frey ruházati bolt a jövőben egy új rendszert használ a tökéletes ruhák elkészítésére. A patinás kereskedőház a Human Solutions cég úgynevezett testszkennerét használja.

Bizonyára sokunk számára ismerős probléma, hogy elmegyünk egy butikba vagy boltba, felpróbálunk egy ruhát vagy nadrágot és nem jó ránk. Nos, a megoldás általában a ruhakészíttetés vagy a mérőszalag magunkkal vitele a vásárláskor. Egy müncheni boltban azonban egy még ennél is egyszerűbb és nagyszerűbb módszert dolgoztak ki azért, hogy minden vevő olyan ruhát vihessen haza, mint amit szinte ráöntöttek volna.

A Loden-Frey ruházati boltban lévő új szoftveres és hardveres elemekből álló rendszernek a segítségével olyan öltönyöket, nadrágokat és más ruhákat tudnak a jövőben készíteni, amelyek szinte milliméteres pontossággal ráillenek a kedves vásárlókra. Az érdeklődők máris felkereshetik a müncheni dóm mellett található boltot, ahol digitálisan méretet vesznek róluk és az eddigieknél jóval gyorsabban elkészülhetnek a windsori öltönyök vagy a van Laack ingek.

A szkennelésnél használt adatokat természetesen eltárolják és így bármikor előhívhatók. Egy új ruhadarab vásárlásakor tehát a vevő megspórol egy utat és mire megérkezik az üzletbe már ott várja a kész nadrág, ing vagy öltöny. Gondban legfeljebb azok a vásárlók lehetnek, akiknek gyakran változik a testsúlyuk és a különböző méreteik. Ettől függetlenül maga a testszkenneléses eljárás gyors és rendkívül pontos, szinte milliméteres precizitású.

Remberger úr, a Loden-Frey vásárlási osztályának a vezetője szerint a módszerrel többszörösen is időt takarítanak meg, hiszen egyrészt gyorsabb, mint a korábbi méretvételezés, másrészt egy ruhadarabot elég egyszer elkészíteni és biztos, hogy illeni fog a vevőre. Ráadásul az új eljárás segítségével alapanyagokat is megspórolnak, nem készülnek a "vevőkre nem passzoló" ruhák és így minden figyelmükkel fő feladatukra, a vásárlók kiszolgálására és a tanácsadásra összpontosíthatnak. A vevőnek pedig semmi más dolga nincs, mint hogy a méretvételezés után az 50 szabásmintából és a 150 anyagból kiválassza a neki leginkább tetszőt.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások