Növelte hatékonyságát a T‑Mobile

Növelte hatékonyságát a T‑Mobile

2004. augusztus 17. 18:29, Kedd
Az első félévben minden területen a tervezettnél jobb eredményt ért el a május 3-a óta T‑Mobile márkenevet viselő hazai mobilcég.

Az előfizetők száma és az árbevétel terén is jól teljesítő vállalat tavaly év vége óta tovább növelte piaci részesedését. A márkaváltást lezáró T‑Mobile Magyarország Rt. a januártól június végéig terjedő időszakban közel 150 ezres ügyfélszám növekedés mellett a piaci részesedés tekintetében is emelkedést könyvelhetett el. A hazai mobilhasználók közel felét (június végén 47,68 %) így továbbra is a vezető hazai mobilcég szolgálja ki.

Az ügyfélszám növekedésében 2004-ben jelentős változás következett be és az előző esztendők tendenciájától eltérően a cég új ügyfeleinek közel fele ismételten az előfizetéses díjcsomagokat választja, az új értékesítésen belül a kártyás előfizetők korábbi, közel 90 százalékos aránya jelentősen csökkent.

A tarifák, készülékek terén mutatkozó erős verseny, valamint a végződtetési díjak csökkenése ellenére a vállalat első féléves árbevétele közel 5 százalékkal 126,9 milliárd forintra nőtt. A márkaváltás és a piaci részesedés növelése a hatékony működésnek köszönhetően kedvező hatást gyakorolt az eredményességre, így annak több mint 9 százalékos növekedése majdnem kétszeresen haladja meg az árbevétel emelkedésének mértékét. Az ügyfélszám, a piaci pozíció, a bevételek és a nyereség vonatkozásában egyaránt elmondható, hogy a társaság az általuk tervezettnél jobb eredményekkel zárta az első félévet.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások