Nokia mobil-konfiguráció a németországi O2-nek

Nokia mobil-konfiguráció a németországi O2-nek

2004. október 1. 13:49, Péntek
A Nokia készülék-konfigurációs megoldást szállít a németországi O2 számára, amelynek használatával az előfizetők mobil beállításaikat a hálózaton keresztül küldhetik el és frissíthetik fel.

A Nokia terminálkezelő szerveren (Nokia Terminal Management Server - NTMS) alapuló megoldással az O2 ügyfelei mobil telefonjuk beállításait - például az MMS, a WAP Portal, vagy az e-mail szolgáltatáshoz - a hálózaton keresztül küldhetik el és frissíthetik. A beállítás bizonyos csoportok számára, de például vállalati ügyfelek esetében akár felhasználónként is elvégezhető. Ennek eredményeképpen az ügyfelek készüléke a megfelelő módon lesz beállítva, és a felhasználók egyszerűen hozzájuthatnak az összes adatszolgáltatáshoz.

"Jól tettük, hogy a Nokiát választottuk partnerül a készülék-beállítási megoldás beszerzésekor, mert nagy elkötelezettséget és nyitottságot mutatott igényeink iránt. Úgy véljük, hogy a rugalmas és a jövőben is modernnek számító, végponttól végpontig terjedő megoldásának köszönhető, egyszerű és automatikus készülékkonfigurációval még jobban kielégíthetjük vásárlóink igényeit. Az új funkció ugyanakkor az új szolgáltatások bevezetését és elterjedését is felgyorsítja. Mind üzemeltetési költségeink, mind bevételeink szempontjából azonnali pozitív hatásra számítunk" - mondta Charly Rohrsen, az O2 Germany műszaki igazgatója.

"Örömmel bővítjük együttműködésünket az O2 Germany-val. Olyan készülék-konfigurációs megoldást biztosítunk, amelyet teljes mértékben az O2 működése során felmerülő igényekre szabtunk. A készülékek konfigurálása a végfelhasználó kényelemérzete szempontjából vált kulcsfontosságúvá. Ahogy azt ez a szerződés is alátámasztja, a cég megfelelő választ ad a szolgáltatói igényekre, és nem csupán a csúcstechnológiát, hanem tapasztalt munkatársakat is biztosít" - mondta Jyrki Holmala, a Nokia Networks üzletágának Üzemeltetési megoldásokkal foglalkozó alelnöke és igazgatója.

A megoldás terminálkezelő szoftverből, rendszerintegrációt és testre szabást tartalmazó rendszerintegrációs szolgáltatásokból, valamint a testre szabott megoldáshoz biztosított ügyfélszolgálatból épül fel.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások