Megújult a Pannon GSM telefonos ügyfélszolgálata

Megújult a Pannon GSM telefonos ügyfélszolgálata

2004. december 1. 10:20, Szerda
A jövőben két, hívószámon, a Pannon GSM hálózatából díjmentesen hívható 1220-as és egy prémium szolgáltatást nyújtó 06 20 200 0000-os telefonszámon érhető el a cég ügyfélszolgálata.

Minden fontos információ és segítségnyújtás mostantól ezen számok hívásával lesz hozzáférhető. A vállalat nemrég bevezetett azonnali és személyes segítségnyújtást biztosító 06-20-2000000-os hívószáma gyorsan ismert lett, és erre a nap huszonnégy órájában működő prémium szolgáltatásra most a társaság további erőforrásokat is biztosít.

Az eddigieknél egyszerűbben elérhető, szolgáltatásait tekintve azonban ugyanolyan teljes körű a 1220, a társaság régi-új és bevált ügyfélszolgálati hívószáma. Az eddig különböző telefonszámokon elérhető funkciók összessége - tájékoztatás, hibabejelentés, számla ügyintézés, tudakozó - mostantól ezen egyetlen szám felhívásával lesz díjmentesen elérhető és igénybe vehető. A kibővített menürendszerű 1220-as ügyfélszolgálat a Pannon hálózatából díjmentesen hívható.

Amennyiben azonnali segítséget szeretnénk kérni egy ügyintézőtől és nincs szükségünk vagy időnk az automatikus menürendszer nyújtotta szolgáltatásokra, úgy a "KÉTMILLIÓS" szám hívásával azonnal elérhetjük az ügyfélszolgálat egy munkatársát. Ez a 06-20-2000000 (azaz a "kétmilliós") szám bármely hazai vagy külföldi hálózatból a hívó fél tarifacsomagjának megfelelő percdíj ellenében érhető el.

A telefonos ügyfélszolgálat átalakításának során a cég különös gondot fordított arra, hogy ez az egyszerűsítés semmilyen nehézséget ne okozzon az előfizetőknek. Ezért az automata információs vonal az eddig használatos számokon a továbbiakban is elérhető marad.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások