Bővíti hazai szervizszolgáltatásait az LG

Bővíti hazai szervizszolgáltatásait az LG

2005. február 18. 15:28, Péntek
Az új információs kék telefonszám mellett elindul a cég gyári mobil gyorsszerviz-szolgáltatása, amely 24 órán belüli kiszállási időt és helyszíni javítást kínál.

Az LG 2005 februárjától új elemekkel bővíti jelenlegi szervizszolgáltatásait. A vásárlók januártól egy helyi tarifával hívható kék számon (06-40-545454 azaz 06-40-LGLGLG) jelenthetik be meghibásodott készüléküket, egyeztethetnek szervizidőpontot, és nyomon követhetik meghibásodott termékeik javítási készültségét is. A kék szám a szervizigény bejelentése mellett bármilyen, a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információért hívható, egyelőre csak munkanapokon, hétfőtől csütörtökig reggel 9 óra és délután 5 óra között, pénteken reggel 9 óra és délután 3 óra között.


Az LG "call center" elindulásával egy időben kezdi meg működését a mobil gyorsszerviz, melynek keretében egy szervizautó látja el a diszpécser által rögzített szervizfeladatokat. A szervizkocsi a vállalat sajtóközleménye szerint a bejelentett javítási igény helyszínén 24 órán belül megjelenik és a javítást a helyszínen végzi el. A gyári mobil gyorsszerviz a kezdeti időszakban elsősorban Budapesten működik majd, és főleg a társaság prémium termékeinek helyi szervizelését látja el, de tervezik, hogy az igények felmérése után a közeljövőben több mobil gyorsszerviz-kocsit állítanak működésbe.

"Az LG nagy hangsúlyt fektet arra, hogy világszínvonalú termékei mellett egyre fejlettebb szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek. Az év elején bevezetett szolgáltatásunk is bizonyítja, hogy számunkra vevőink elégedettsége az eladást követően is elsőszámú fontosságot élvez" - mondta Y.H. Kim, az LG Electronics Magyar Kft. ügyvezető igazgatója.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások