World of Warcraft helyzetjelentés

World of Warcraft helyzetjelentés

2005. március 1. 13:23, Kedd
Három héttel a játék európai megjelenése után számos érdekes dologról lehet beszámolni minden idők legnépszerűbb MMORPG játékával kapcsolatban. A kemény rajongók számára biztos nem lesz újdonság az információk nagyrésze, de érdemes őket csokorba szedni.

Az elmúlt héten napvilágot láttak az első eladási statisztikák, melyek a vén kontinensen is hasonlóak az USA-ban látottakhoz. Igaz nálunk "csak" 380 000 darab fogyott el az első négy napban, amiből 100 000 kivételével mind rögtön február 11-én. A magyar kollégák klánokba tömörülve küzdenek a magasabb szintek eléréséért, és jelenthetem magam is, a magyarok azokon a szervereken, ahol nagy létszámban jelen vannak szinte mindig segítik egymást, könnyen lehet bármikor társakat találni akár más klánokból is.

A két ajánlott szerver az Arathor (PVE) és a Bloodscalp (PVP), viszont az utóbbinál számítani kell arra, hogy nagyon telített és a belépési problémák mellett a gyüjtögetős küldetések elvégzése háromszor annyi időbe kerül, mert mindenhol tömegek várnak arra, hogy újra megjelenjen a várt tárgy vagy szörny.


Szintén megrázó hír lehet, hogy egy európai szerveren egy lelkes fiatalember mindössze 9 nap alatt elérte a lehető legmagasabb, 60. szintet. Ehhez valószínűleg éjjel-nappal kellett játszania, ami betegesnek mondható, de azért gratulálunk neki. Ami pedig egy mindenki számára jó hír, hogy közeledik egy komolyabb javítás-fejlesztés, ahol a hibák korrigálása mellett egy új instance is megjelenik az 55. szint felettiek számára, illetve úgynevezett meeting point, azaz találkozási pontok jelennek meg mindenfelé, segítve ezzel a csapatkeresést.

Minden játékost érintő hír, hogy az eddig csak a Cosmos nevű addon segítségével elérhető plusz varázslathelyek elérhetőek lesznek a kiegészítés nélkül is. A kasztok is átesnek egy kis kozmetikán, hiszen a druida macska formában nagyobbat sebez majd, mint eddig, a varázsló kap egy új varázslatot, a Mage Armor-t, a harcosok pedig mostantól több dolog után generálnak düh pontokat. További fejlesztés várható a csapatjáték terén, így a könnyebb kommunikáció érdekében megjelennek a beszédbuborékok (a karakter feje felett jelenik meg, amit mondd), illetve a zsákmányolási rendszer is változni fog.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások