Új digitális tévécsomag a UPC Directen

Új digitális tévécsomag a UPC Directen

2005. április 14. 15:46, Csütörtök
Plusz hét új tévéadás indul a műholdas digitális szolgáltatásban: AXN, Viasat History, Viasat Explorer, Boomerang, Cartoon Network, TCM és Private Blue.

A UPC Magyarország április 15-étől egy újabb, hét tévéadást tartalmazó csomag bevezetésével jelentősen kibővíti a UPC Direct digitális műholdas televíziós szolgáltatás kínálatát. A Plusz csomagban két új dokumentumcsatorna (Viasat History és Viasat Explorer), az AXN akciócsatorna, az esti filmeket sugárzó TCM, a Private Blue erotikus adása, valamint két gyermekcsatorna válik elérhetővé: a Cartoon Network mellett a hazánkban elsőként a UPC Direct előfizetők számára látható Boomerang. Az új kiegészítő csomagot a Családi csomag előfizetői havi bruttó 1250 forintért rendelhetik meg.

A UPC Direct előfizetői április 15-től május 4-ig szabadon megismerkedhetnek az új Plusz csomag teljes tartalmával. Ebben a kéthetes időszakban ugyanis valamennyien ingyenesen nézhetik az összes új csatornát. Ezt követően a hétcsatornás plusz tartalom havi bruttó 1250 forintért rendelhető meg a Családi csomag mellé.

"A Plusz csomag elindítása újabb mérföldkő a digitális műholdas televíziós szolgáltatás fejlődésében" - mondta a UPC Direct teljes kelet-európai tevékenységét irányító Srankó Balázs. "Miután már kialakítottuk a magyar és a nemzetközi televíziózás legjobbjait felvonultató, teljes körű alapkínálatot most arra törekszünk, hogy a továbbiakban a legkényesebb elvárásoknak is megfelelve, még tartalmasabb szórakozást és még szélesebb körű ismereteket nyújtsunk".

Juhász Gyula, a UPC Magyarország műholdas televíziós üzletágának vezetője leszögezte: "a Családi és a Plusz csomag összesen 56 tévéadásával és további 5 prémiumcsatornával a UPC Direct egyedülálló választékot nyújt Magyarországon, az ország bármely szegletében, akár a legkisebb faluban is, digitális minőségben."

Alexander Oudendijk, a SES ASTRA műholdas társaság alelnöke és kereskedelmi vezetője a UPC bejelentését így kommentálta: "Örömünkre szolgál, hogy a UPC Direct Plusz csomagjának elindításához mi is hozzájárulhattunk azzal, hogy a UPC rendelkezésére bocsátottunk egy negyedik transzpondert is. Az ASTRA elkötelezett a közép-kelet-európai piac további fejlesztése iránt, ezért fontos számunkra a szoros partneri kapcsolat a UPC Directtel, a térség vezető fizető-tévés szolgáltatásával.

A vállalatnak tavaly 29 millió euró árbevétele származott Magyarországon a digitális szolgáltatásból, míg 2003-ban 20 millió euró volt a bevételük. A cég az idén hasonló, vagy ennél még nagyobb bevételnövekedésre számít.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások