Az OTP is az SMS-alapú promóciót alkalmazza

Az OTP is az SMS-alapú promóciót alkalmazza

2005. július 25. 15:39, Hétfő
Az FMCG cégeknél már megszokott SMS-promóciók után az OTP Magánnyugdíjpénztár számára nyereményjátékkal egybekötött mobilos promóciót szervezett az IKO New Media Kft. Míg az elmúlt években leginkább a gyorsan forgó márkák használták az SMS promóciót, mostanra azonban a konzervatívabbnak mondható pénzpiaci szereplők is előszeretettel alkalmazzák; az OTP Magánnyugdíjpénztár például már második alkalommal választja ezt az interaktív promóciós eszközt.

A piacvezető magánnyugdíjpénztár az idei évben 686 721 pénztártagnak küldött a 2004-es évről számlaegyenleg-értesítőt postán. Azok a tagok, akik az értesítőben feltett kérdések helyes válaszainak betűjelét és a hétjegyű tagsági okiratszámot - nem emeltdíjas - SMS-ben június 15-e és augusztus 31-e között visszaküldik, megnyerhetik a 140 fényképezőgép egyikét, illetve egy házimozi-rendszert.

"Annak idején az első nagy volumenű hazai interaktív kampányt, - a BAT-nek készített fél éves SMS kassza nevű promóciót - jelenleg az IKO New Mediában dolgozó szakértői gárda készítette, melyet számtalan más saját fejlesztésű FMCG alkalmazás követett. Fontos számunkra, hogy a pénzpiaci szereplők is egyre többször fordulnak ehhez az innovatív, mobiltelefon alapú marketing eszközhöz. A reklám- és marketingpiac világszerte nagy változások előtt áll a mobiltelefonok elterjedése miatt, a folyamatot a harmadik generációs (3G-UMTS) hálózatok kiépülése tovább gyorsítja. A most 50-100 millió forintos mobilmarketing-piac két év múlva meghaladhatja az 500 millió forintot" - mondta Malcsiner Péter, az IKO New Media ügyvezetője.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások