Integrálja szolgáltatásait az IBM és az Avaya

Integrálja szolgáltatásait az IBM és az Avaya

2005. augusztus 5. 12:47, Péntek
Az IBM és az Avaya megállapodott az Avaya hangalapú kommunikációs megoldásainak és az IBM vállalati email, web-konferencia és azonnali üzenet szolgáltatáskínálatának integrációjáról.

Az egységes rendszer bevezeti az ún. „click-to-call” funkciót, amely lehetővé teszi a Lotus Notes és Domino, valamint a Lotus Sametime programokat használó vállalkozásoknak az azonnal híváskezdeményezést egy üzenetkezelő, vagy e-mail kapcsolati pont felé úgy, hogy eközben nem lépnek ki a saját levelezési programjukból, vagy üzenetkezelő kliensükből. A felhasználók a „click-to-conference” funkció révén egyetlen kattintással konferenciába köthetnek másokat.

A „click-to-call”, valamint az integrált hangátviteli funkciók az IBM által létrehozott közös telefonszolgáltató interfészre épültek (Telephony Service Provider Interface – TSPI). A TSPI lehetővé teszi a telefonszolgáltatók számára, hogy az adott keretrendszerre saját szolgáltatásokat építsenek fel.

A „click-to-call” funkció, valamint a web-konferencia integráció előreláthatóan a Lotus Sametime-mal egybeépítve 2005 negyedik negyedévében, a Lotus Notes és Dominóval egybeépítve pedig 2006 első negyedévében kerül forgalomba. További integráció várható a jövőben az IBM Workplace Collaboration Services nevű szolgáltatáscsomagjával is.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások