2005. szeptember 16. 12:11, Péntek
A Contentworx cég által készített legújabb kutatás szerint a fiatalok egyre inkább elfordulnak a hagyományos televíziózástól.
Az 1000 fős, 25 és 34 éves angol fiatalokból vett minta alapján végzett felmérés eredményeiből egyértelműen kiderült, hogy a fiatalok számára az egyéb jellegű információforrások népszerűbbek a televíziózásnál. Minden harmadik nem néz televíziót, helyette inkább az interneten vagy a mobil telefonja segítségével szerzi be az információkat, így a hirdetők is ezeken a csatornákon tudják őket a lehető legkönnyebben elérni. "A felmérés nyilvánvalóvá tette a televíziózási szokások megváltozását" - nyilatkozta Andrew Canter a kutatást végző Contentworx ügyvezető igazgatója.
Az egyik érdekes megállapítása az volt a felmérésnek, hogy a fiatalok elfogadják, sőt egy részük örömmel is veszi a hirdetéseket, azonban csak akkor, ha az számukra fontos információt hordoz, egyben szórakoztatja őket.