Műszaki hiba volt a T-Online Magyarországnál

Műszaki hiba volt a T-Online Magyarországnál

2005. szeptember 22. 13:49, Csütörtök
Ma délelőtt egy hálózati eszköz hibája miatt mintegy egy órára leállt a T-Online Magyarország szerverközpontja, az Adatpark. A rendszer azóta helyreállt és ismét hibátlanul működik.

Ma délelőtt fél tízkor leállt egy hálózati eszköz a T-Online Magyarország szerverközpontjában. Noha az internetszolgáltató hálózata minden elemében kettős - azaz leállás esetén egy másik eszköz biztosítja az elérést - most egy elosztóberendezés hibája az egész rendszert működésképtelenné tette. A leállás miatt az Adatparkban üzemelő szerverek az internetezők számára elérhetetlenné váltak. A T-Online Magyarország azon ügyfelei, akik a leálláskor már csatlakoztak az internetre, tovább szörfölhettek, mivel a leállás nem érintette őket.

A társaság ügyfeleinek az Adatparkban üzemeltetett eszközein kívül elérhetetlen volt a Freemail, a T-csoport valamennyi honlapja és a szerverközpontban működtetett szolgáltatása - így az [origo] is. Noha maga az internetes hálózat működött, mivel azonban a T-Online Magyarország-ügyfelek csatlakozásáért szintén egy, az Adatparkban működő szerver a felelős, ezért a jelzett időpontban az internetszolgáltató ügyfelei nem tudtak a világhálóra csatlakozni.

"A leállásnak kizárólag műszaki okai voltak, semmiféle támadás nem állt a háttérben" - nyilatkozta a történtekről Tüdős András, a vállalat informatikai igazgatója. "Az Adatpark eszközeiben sérülés nem történt, ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatásaink ismét teljes körben rendelkezésre állnak."

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások