Sony Ericsson fotópályázat a Barabás Villában

Sony Ericsson fotópályázat a Barabás Villában

2005. szeptember 23. 21:21, Péntek
A nagyközönség előtt viszonylag rejtve maradt az a fotópályázat, amelynek tegnap este már az eredményhirdetése zajlott Budapesten a Barabás Villában. Az elKÉPesztő utazás címet viselő pályázatot nem hirdették meg nyilvánosan, hanem a Sony Ericsson hazai képviselete Budapest utcáin gyűjtött össze nyaralást tervező fiatalokat.

Később, egy válogatás után 121 csoportot választottak ki, akik nyaralásuk alatt egy Sony Ericsson K750i kamerás telefonnal felszerelkezve készíthettek emlékezetes képeket. Ezek közül naponta 1-3 képet MMS-ben be is kellett küldeniük, majd a legjobb 25 csoportot behívták a tegnap esti fogadásra, ahol kiderült, hogy a szakmai zsűri szerint ki a legjobb, illetve a jelenlévő mobilfotós csapatok kit gondolnak a legjobbnak. A 25 csoport ugyan körülbelül 100 embert jelentett volna, de az eseményre ennél jóval kevesebben érkeztek meg, így családias hangulatban telt el a résztvevők számára az este.

A Barabás villa előterében a legjobb 25 csapat fotóiból egy rögtönzött kiállítás született, a legjobb képeket a rendezvényteremben gyűjtötték össze. A 2 megapixeles autofókuszos kamerával elkészített képek meglepően jó minőségűek voltak. Az est házigazdája, Bálint Antónia is elmondta, hogy a zsűri feladata viszonylag nehéz volt, mert számos olyan alkotás született, ami vagy technikailag, vagy témájában profi színvonalúra sikerült.

Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


A nem túl megterhelő feladatot legjobban megoldó három fotós átvehette a program középpontjában álló K750i készülék egy-egy példányát. A szavazatok alapján első helyezett kép alkotójának 1,5 millió forint ütötte a markát a Vista utazási iroda jóvoltából, viszont nem készpénzben, hanem utazási csekk formájában. A díjakat Varga Mihály, a Sony Ericsson közép- és kelet-európai marketingigazgatója adta át.

A résztvevők elmondása szerint igen érdekes kezdeményezés volt az elKÉPesztő Utazás program, hiszen ők sem értesültek arról, hogy ez létezik, csupán az utcán sétálva találták meg őket, majd egy kérdőív kitöltése után nem sokkal megkeresték őket telefonon. A cég célja egy későbbi reklámkampányban való felhasználás, hiszen a Sony Ericsson szabadon rendelkezik a képekkel.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások