Európai információs központot nyitott az LG

Európai információs központot nyitott az LG

2005. november 15. 11:27, Kedd
Megkezdte működését az LG összevont Európai Vásárlói Információs Központja (European Customer Information Centre - CIC), amely része annak a stratégiának, amely az LG hatékonyságának növelését célozza Európában.

Az alkalom kapcsán tartott nyitóünnepséget Barcelonában rendezték meg, a cég két európai ügyfélszolgálati bázisa közül az egyikben. Az LG másik európai CIC központja a lengyelországi Varsóban található. A most felavatott központokkal a társaság javítani szeretné vásárlóinak nyújtott szolgáltatásait, a cég gyorsabban és hatékonyabban szeretne reagálni a fogyasztók kéréseire és kérdéseire. Az európai CIC központnak köszönhetően az LG ügyfélszolgálata egyike lesz a legkorszerűbbeknek és a cég egyúttal mintegy 30%-kal csökkentheti a szolgáltatások működtetésének költségeit.

Korábban az LG 14 európai leányvállalata számos helyi ügyfélszolgálati központot működtetett a kontinens 22 országában. Az új rendszerben a cég két bázisáról nyújt szolgáltatásokat az európai vásárlóknak, Nyugat-Európának a spanyolországi Barcelonából és Kelet-Európának a lengyelországi Varsóból. A cég 19 nyelven, 22 országban biztosít ilyen módon minőségi szolgáltatást. A két központ kapcsolatban áll egymással és szorosan együttműködik a most üzembe helyezett integrált CRM rendszer segítségével, amelynek köszönhetően az összes szükséges termék-, szerviz-és egyéb információ gyorsan hozzáférhetővé válik az európai régióban. A varsói a lengyel, a magyar, a horvát, a bolgár, a cseh, a szlovák, a román, a német és az osztrák LG vásárlóknak nyújt magas színvonalú szolgáltatásokat, míg a barcelonai központ az angol, a spanyol, a portugál, az olasz, a svéd, a norvég, a dán, a finn, a francia, a görög, a holland, a belga és a luxemburgi vevőket szolgálja ki.


A két Vásárlói Információs Központ egy IP hálózaton keresztül kapcsolódik egymáshoz. Ezen a rendszeren keresztül az LG az összes hívást és az adatokat egyszerre tudja kezelni. A két helyszín egy központi információs bázissal rendelkezik, amellyel hatékonyabb szolgáltatásokat nyújthat a cég és az ügyintézök az ügyfél korábbi javításairól is teljes képet kapnak ha az ügyfél a call centeren keresztül az LG-vel kapcsolatba lép. A Direct Mobile Service (DMS) szolgáltatásnak köszönhetően az LG adott esetben gyorsabban tud szerelőt küldeni a meghibásodott termék megjavítására, valamint a kiszállásos szolgáltatások működési költségei is jelentősen csökkennek.

A hivatalos nyitóünnepségen részt vett James Kim, az LG Europe ügyvezető igazgatója. "Az új LG Európai Vásárlói Információs Központ versenyképesebbé teszi cégünket a szolgáltatások területén. Az LG folyamatosan jobbá teszi életünket. A CIC csúcsminőségű szolgáltatásokat nyújt az európai vásárlók számára. A kiváló szolgáltatás elengedhetetlen ahhoz, hogy vásárlóink elégedettek legyenek termékeinkkel." - mondta James Kim.

A hivatalos nyitóünnepségen részt vett James Kim, az LG Europe ügyvezető igazgatója. "Az új LG Európai Vásárlói Információs Központ versenyképesebbé teszi cégünket a szolgáltatások területén. Az LG folyamatosan jobbá teszi életünket. A CIC csúcsminőségű szolgáltatásokat nyújt az európai vásárlók számára. A kiváló szolgáltatás elengedhetetlen ahhoz, hogy vásárlóink elégedettek legyenek termékeinkkel." - mondta James Kim.

Az LG folyamatosan tör előre az európai piacon, annak érdekében, hogy 2007-re egyike legyen az öt vezető elektronikai és telekommunikációs társaságnak a kontinensen. Hogy vízióját valóra váltsa, ez év szeptemberében létrehozott egy holdingot Hollandiában. Az új CIC központ sikereire alapozva az LG Dél-Amerikában és Kínában is tervezi Vásárlói Információs Központok létrehozását.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások