Megjelent a Microsoft Dynamics CRM 3.0

Megjelent a Microsoft Dynamics CRM 3.0

2005. december 6. 11:29, Kedd
A Microsoft bejelentette, hogy mai naptól elérhető a kis-, közép-, valamint nagyvállalatok számára készített ügyfélkapcsolat-kezelési megoldásának új verziója.

A vállalat közleménye szerint a CRM 3.0 segítségével a felhasználó világos képet alkothat ügyfeleiről a legelső kapcsolatfelvételtől egészen az értékesítést követő támogatásig. A kibővített beállítási, testreszabási és integrációs lehetőségek megkönnyítik az ügyfelek és partnerek számára az egyénre szabott megoldások bevezetését, amelyek könnyen mérhető üzleti eredményeket, és alacsony teljes bekerülési és üzemeltetési összköltséget (TCO) biztosítanak.

"A vállalkozások olyan CRM megoldásokat igényelnek, amelyek könnyű használhatóságot és adaptálhatóságot biztosítanak, és amelyekhez elfogadható áron juthatnak hozzá" - mondta Jeff Raikes, a Microsoft üzleti divíziójának elnöke. "A Microsoft Dynamics CRM 3.0 jelentős áttörést jelent az ügyfélkapcsolat-kezelési megoldások piacán. Az új, rugalmas platformmal a Microsoft megismerteti a CRM előnyeit az infómunkásokkal, lehetőséget biztosítva számukra, hogy jobban megértsék az ügyfelek igényeit, hatékonyabban végezzék munkájukat, pozitívan befolyásolva ezzel a vállalatok alapvető működési mechanizmusait."

"Hányszor fordult már elő, hogy amikor a felhasználónak új szoftvert mutatott be, csak azt mondták rá: Miért nem olyan szoftvert kapok, amelyik úgy működik, ahogyan én dolgozom?" - mondta Bruce Richardson (AMR Research). "A Microsoft Dynamics CRM 3.0 verziója olyan szoros kapcsolatot teremt az Office és az ügyfélkapcsolat-kezelő funkciók között, hogy a kettőt szinte lehetetlen egymástól különválasztani." Nagy teljesítmény és egyszerű használat: az új Small Business Edition változat A Microsoft CRM most megjelent verziója új, kifejezetten a kisvállalkozásokra szabott változatban is megjelenik. Az új Small Business Edition (SBE) változat a Microsoft Windows Small Business Server (SBS) rendszerre szabott, teljes körű ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert biztosít. Nagyfokú integrációt valósít meg az SBS rendszer olyan funkcióival, mint például a faxok kezelése és az integrált kiszolgálófelügyelet, a Microsoft Office Business Contact Manager programról pedig könnyen megvalósítható az áttérés.

A termék Professional Edition és Small Business Edition változatokban kapható, angol nyelvű verziója már világszerte elérhető. A magyar verzió megjelenése 2006 márciusában várható.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások