Sikeresen lépett be a mobilpiacra az Aldi

Sikeresen lépett be a mobilpiacra az Aldi

2005. december 21. 11:19, Szerda
Eddig rendkívül sikeresnek bizonyult az Aldi német élelmiszerdiszkont-lánc mobilszolgáltatása.

Mint ismeretes, az Aldi alig két héttel ezelőtt úgy döntött, hogy mobil szolgáltatást indít. A szakembereket is meglepte, hogy mekkora érdeklődés kíséri az élelmiszerdiszkont-lánc programját. A dpa német hírügynökség információi szerint az Aldi mobilelőfizetőinek száma már eléri a 60 ezret.

Az Aldi Talk nevű program keretében bárki, aki betér egy Aldi-üzletbe, megvásárolhatja az előfizetést jelentő SIM-kártyát. A diszkont az E-Plus nevű mobilszolgáltató hálózatát használja, míg a másik partnervállalata a Medion AG lett. A szakértők szerint a siker titka a rendkívül alacsony perc- és SMS-díjakban keresendő. Egy percnyi beszélgetésért bármelyik hálózati irányba csupán 15 centet kell fizetni, míg a saját hálózatba kezdeményezett hívások percdíja 5 cent.

A német áruházlánc vezetői azt remélik, hogy akár 750 ezer előfizetőjük is lehet. Amennyiben továbbra is ilyen népszerű lesz a szolgáltatás, akkor könnyen előfordulhat, hogy ez nem csak álom marad, hanem valóság lehet.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások