30 százalékos bevételnövekedés a UPC-nél

30 százalékos bevételnövekedés a UPC-nél

2006. március 16. 23:59, Csütörtök
Az UPC Magyarország 281,7 millió dollár bevételt ért el az elmúlt évben, ami 29,6 százalékkal haladj meg az egy évvel korábbit - hozta nyilvánosságra társaság az MTI tudósításában.

Az adatok szerint a vállalat működési cash flow-ja 31,4 százalékkal nőtt, s elérte a 108,4 millió dollárt. Az UPC Magyarország tavaly 70,9 millió dollárt fordított beruházásra, szemben a 2004. évi 39,8 millió dollárral. A Liberty Global tulajdonában lévő társaság elvi szinten 1,035 millió háztartást ért el kábel-szolgáltatással december végén. A társaság ekkor összesen 1,146 millió szolgáltatást üzemeltetett 996 ezer háztartás számára: az UPC-nek tavaly év végén 731 ezer kábeltelevíziós, 171 ezer digitális műholdas televíziós, 135 ezer szélessávú internetes és 108 ezer telefonos előfizetője volt. Ez utóbbiból több mint 50 ezer kábeles ügyfél volt, a fennmaradó részt az UPC-hez tartozó Monortel társaság vezetékes telefon előfizetői teszik ki.

A bevételt, cash flow-t és a bekapcsolt szolgáltatások számát tekintve a magyar leányvállat a 13 országban működő európai UPC-vállalatok közötti rangsorban a 4. helyet foglalja el.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások