Hódít a keresőmarketing

Hódít a keresőmarketing

2006. március 22. 11:49, Szerda
Közép-Európa egyik legnagyobb célzott online reklámértékesítője, az ETARGET mamutcégekre gyakorolt hatása az utóbbi időben felértékelődött.

Egyre több nagyvállalat ismeri fel és használja a keresőmarketing előnyeit. Olyan nagynevű cégek is szeretnék kiaknázni a hirdetés effajta lehetőségeit, mint a British Airways és az Invitel, akik ügynökségeiken keresztül léptek kapcsolatba az ETARGET-tel. Az ETARGET Magyarország mellett Szlovákiában és Csehországban is önálló internetes vállalatként tevékenykedik, s hazánkban egy tucat népszerű magyar keresőoldallal áll szerződésben.

A világháló térhódítása és az online hirdetések az évek során fokozatosan háttérbe szorították a nyomtatott sajtóban megjelent reklámok jelentőségét. Előtérbe kerültek a célzott online megjelenések, melyeket minden weboldalon megtalálhatunk, illetve legtöbbször ők találnak ránk, akár akarjuk, akár nem. Ezt a tendenciát válthatja fel a kereső marketingben rejlő eddig kevésbé kihasznált lehetőség, mely nem direkt módon közelít a fogyasztó felé, mégis talán a leghatásosabb eszköz a vásárló figyelmének biztos felkeltéséhez.

A nagyobb ügynökségek is, mint például a red-stars (Arcus Interactive Group tagja), Neo Interactive, Arcanian Consulting kezdenek ráérezni a reklámozás e finomabb vállfaja által nyújtott előnyökre. Az Etarget már partnerei között tudhatja a brit légitársaságot, a British Airwayst, és az egyik legnagyobb távközlési vállalatot, az Invitelt is. Cél a fogyasztó megkeresése, illetve megtalálása, a legkevésbé terhes, direkt módon, a leghatásosabb, mégis a legegyszerűbb formában, hogy mindkét fél jól járjon.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások