Online pályázatot hirdetett a McDonald's

Online pályázatot hirdetett a McDonald's

2006. április 4. 14:15, Kedd
A McDonald's a egész világból várja a csomagolásán szerepelni kívánók jelentkezését.

A McDonald's meghirdette első online globális toborzását, lehetőséget kínálva a világ különféle részein élő fogyasztóinak arra, hogy több mint 100 országban 50 millió ember nap mint nap lássa őket. A jelentkezőknek egyszerű a feladatuk: 2006. május 31-ig a www.mcdglobalcasting.com címre küldjenek be egy legfeljebb 100 szavas szöveget és egy digitális fényképet arról, hogy mit szeretnek csinálni. A weblap 16 nyelven olvasható. A jelentkezők közül azt a 25 személyt választják ki, akinek a benyújtott pályamunkája a leginkább tükrözi az i'm lovin' it (szeretem) hangulatát, emellett ötletes, szenvedélyes és vidám.

A gyorsétteremlánc új akciója valódi embereket, valódi szenvedélyeket és valódi történeteket kíván díjazni. A kiválasztott sztárokat ábrázoló új poharak és dobozok 2007 második negyedévében jelennek meg a vállalat globális étteremhálózatában. "Első online globális toborzásunk új módon alkalmazza a technológiát, hogy az i'm lovin' it energiáját és szellemét életre keltve összekösse a fogyasztókat, és lehetővé tegye, hogy kifejezésre juttassák, mit szeretnek az életben" - mondta Mary Dillon, a McDonald,s globális marketing igazgatója. "Izgatottan várjuk, hogy ezeket a világ minden részéből származó személyi portrékat egyedülálló és szórakoztató formában gyakorlatilag 50 millió fogyasztónk kezébe adhassuk."

A kiválasztottakat 2006. augusztus 1-jéig tájékoztatják, majd augusztus végén egy-egy kísérőjükkel együtt Londonban vendégül látják. A program városnézéseket és egy ünnepséget is magában foglal. Az utazás csúcspontja a fotózás lesz, amelyben mindegyik sztár részt vesz.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások