2006. április 4. 14:15, Kedd
A McDonald's a egész világból várja a csomagolásán szerepelni kívánók jelentkezését.
A McDonald's meghirdette első online globális toborzását, lehetőséget kínálva a világ különféle részein élő fogyasztóinak arra, hogy több mint 100 országban 50 millió ember nap mint nap lássa őket. A jelentkezőknek egyszerű a feladatuk: 2006.
május 31-ig a
www.mcdglobalcasting.com címre küldjenek be egy
legfeljebb 100 szavas szöveget és egy digitális fényképet arról,
hogy mit szeretnek csinálni. A weblap 16 nyelven olvasható. A
jelentkezők közül azt a 25 személyt választják ki, akinek a
benyújtott pályamunkája a leginkább tükrözi az i'm lovin' it (szeretem) hangulatát, emellett ötletes, szenvedélyes és vidám.
A gyorsétteremlánc új akciója valódi
embereket, valódi szenvedélyeket és valódi történeteket kíván
díjazni. A kiválasztott sztárokat ábrázoló új poharak és dobozok
2007 második negyedévében jelennek meg a vállalat globális
étteremhálózatában. "Első online globális toborzásunk új módon alkalmazza a
technológiát, hogy az i'm lovin' it energiáját és szellemét életre
keltve összekösse a fogyasztókat, és lehetővé tegye, hogy
kifejezésre juttassák, mit szeretnek az életben" - mondta Mary
Dillon, a McDonald,s globális marketing igazgatója. "Izgatottan
várjuk, hogy ezeket a világ minden részéből származó személyi
portrékat egyedülálló és szórakoztató formában gyakorlatilag 50
millió fogyasztónk kezébe adhassuk."
A kiválasztottakat 2006. augusztus 1-jéig
tájékoztatják, majd augusztus végén egy-egy kísérőjükkel együtt Londonban vendégül látják. A program városnézéseket és egy ünnepséget is magában foglal. Az utazás csúcspontja a fotózás lesz, amelyben mindegyik sztár
részt vesz.