Árvízi segélyvonalat indított a UPC

Árvízi segélyvonalat indított a UPC

2006. április 5. 13:50, Szerda
Április 5-én éjféltől egyelőre egy hónapon át, május 5-ig a UPC Magyarország Kft. és a UPC-csoporthoz tartozó Monor Telefon Társaság ismét üzembe állítja a 1749-es Segélyvonalat a hazai belvíz és árvíz károsultjain segíteni szándékozó telefon-előfizetői számára.

A 1749-es szám felhívásával a kábeles UPC Telefon és a Monortel ügyfelei hívásonként 200 forinttal járulhatnak hozzá a károk enyhítéséhez, a helyreállításhoz és a károsultak megsegítéséhez. A telefonálóktól befolyó összeget a UPC és az MTT megduplázza. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt juttatja el a rászorulókhoz.

A 1749-es hívószámú Segélyvonal legutóbb bő egy évvel ezelőtt üzemelt, a dél-kelet ázsiai térségben bekövetkezett cunami katasztrófa károsultjainak megsegítése érdekében. A UPC és az MTT bízik benne, hogy a többi telefonszolgáltató is csatlakozik a kezdeményezéséhez és így az ország valamennyi telefon-előfizetőjének lehetősége lesz a segélyvonal számon keresztül adományával segítséget nyújtani.

Tavaly a délkelet-ázsiai katasztrófa károsultjai számára 668 ezer telefonhívásból összesen 133,6 millió forint adomány gyűlt össze a hazai telefonszolgáltatók által üzembe helyezett 1749-es Segélyvonalon.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások