Javítja emelt díjas rendszerét a T-Com

Javítja emelt díjas rendszerét a T-Com

2006. május 3. 11:51, Szerda
Az Intervoice megrendelést kapott a T-Com-tól emeltdíjas szolgáltatásokat bonyolító rendszer feljavítására.

Az Intervoice a T-Com távközlési vállalattal, a Deutsche Telekom AG német távközlési konszern szélessávú internetes és vezetékes távközlési részlegével létrejött szerződésének megfelelően szoftver kiegészítések szállít a német vezetékes hálózati emeltdíjas szolgáltatási platformhoz (Service 0900). A DTAG által üzemeltetett voice XML platform - amely egyike a legnagyobbaknak Európában - számos előnyös tulajdonsággal rendelkezik:
  • megóvja a betárcsázókat attól, hogy óvatlanul emeltdíjas szolgáltatást vegyenek igénybe és rugalmas díjtételeket biztosít számukra egyetlen híváson belül is - például az emeltdíjas ügyfélszolgálati hívások esetén csúcsidőn kívül
  • az emeltdíjas szolgáltatásokat nyújtó tartalomszolgáltatókat mentesíti a szolgáltatás futtatását ellátó saját IVR rendszer létesítésének beruházási költségeitől
  • a hálózat üzemeltetője pedig - jelen esetben a T-Com - elegendő rugalmasságra tesz szert ahhoz, hogy a lehető legnagyobb hozzáadott értéket hozza ki a szolgáltatásokból

    A T-Com emeltdíjas szolgáltatási csomagja teljes egészében az Intervoice Service Delivery Platformjára épül. A platform egyidőben 20 ezer egyedi igények szerint konfigurálható szolgáltatást tud bonyolítani. Az alkalmazás részletes tranzakciós feljegyzéseket készít minden egyes szolgáltatásról, ami megkönnyíti a felhasználók szerinti részletes kiszámlázást és lehetővé teszi a hálózat üzemeltetőjének, hogy a maga részéről a hálózati és platform erőforrások igénybevétele alapján számlázzon a prémium szolgáltatást nyújtóknak.

    Az Intervoice alkalmazása biztosítja a T-Com számára a rugalmas díjszámlázás lehetőségét, azaz lehetővé teszi, hogy megszerezze a behívó fél beleegyezését a kapcsolat emeltdíjas folytatásához. A rugalmas díjszámlázást a német távközlési hatóság 2003-ban írta elő a szolgáltatók számára a behívó fél érdekeinek a védelmében. A megoldás egyben az erőforrások hatékonyabb igénybevételét is lehetővé teszi a T-Com tartalomszolgáltató ügyfelei számára és jobban kimutathatóvá teszi a költség/bevétel arányt.

    Kapcsolódó linkek

  • Listázás a fórumban 
    Adatvédelmi beállítások