2006. május 31. 10:24, Szerda
Az 1999-ben elindult házhoz szállítási szolgáltatás május 30-án különleges
születésnapját ünnepelte, az étel rendelések száma elérte az 1
milliót.
A GKI héten kiadott jelentése szerint az élelmiszer 30
százalékot meghaladó súlyt képvisel a magyar internetes
kereskedelemben. Ez azonban egy magyar sajátosság, mivel az ételek
még a legkedveltebb online áruk top 10-es listájában sem kaptak
helyet a környező országokban. Ezt a piaci lehetőséget használja ki és folytatja dinamikus nemzetközi terjeszkedését a NetPincér.hu. "A szerencsés vásárló természetesen a vendégünk volt az ebédre!" - mondta Perger Péter ügyvezető. Míg 1999-ben 5-6 óránként vásároltak az internetezők az oldalon, addig 2006-ban délidőben 5-6 másodpercenként követik egymást a rendelések.
Az év elején elindított szlovák és cseh piacok után immár a lengyel internetezők is
élvezhetik az ételrendelés ilymódú könnyű és gyors formáját. Már folynak a találgatások, hogy melyik országból rendelik majd meg a 10 000 000. pizzát. A cég növekedését figyelembe véve erre nem kell nagyon sokat várni, mivel a legtöbb tippet a 2009-as év és Németország kapta.