70%-kal nőtt a hazai online reklámpiac

70%-kal nőtt a hazai online reklámpiac

2006. június 19. 22:14, Hétfő
2006 első negyedévében a Magyar Online Hirdetési Indexben (MOHI) résztvevő nyolcak reklámbevétele: 939 millió 411 ezer forint volt.

A Habostorta, HáziPatika, Index.hu, Napi Online, Portfolio.hu, Ringier Online, Sanoma Online, T-Online [origo] portfolió reklámbevétele 939 millió 411 ezer forint volt, ami 70 százalékot meghaladó növekedést jelent a tavalyi azonos időben mért 550 millió 200 ezer forinthoz képest. A tiszta online hirdetési árbevételek - vagyis a barterbevételeket és egyéb nem hirdetésjellegű bevételeket, valamint az ügynökségi jutalékot nem tartalmazó forgalom - eddig mért legnagyobb negyedéves bővülése egyes megfigyelők szerint annak köszönhető, hogy a politikai pártok a webes felületeket is intenzíven vásárolták a kampány során. A MOHI az online hirdetési piac egyetlen valóságos bevételekre alapuló indexe. 2005-ben 2004-hez képest a MOHI 40 százalék körüli növekedést mért.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások