Mobil ügyintézés a budaörsi önkormányzatnál

Mobil ügyintézés a budaörsi önkormányzatnál

2006. november 15. 22:13, Szerda
A budaörsi önkormányzat ügyfelei szerdától mobiltelefonjuk segítségével SMS-ben is előkészíthetik egyes önkormányzati ügyeiket - jelentették be az önkormányzat sajtótájékoztatóján szerdán Budaörsön.

Az ügyfelek 25 ügytípusban a programozott SMS-központon keresztül információkat kérhetnek, időpontot foglalhatnak és az ügyintézést magát is előkészíthetik. A Pannon támogatásával a Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kara mellett működő E-Goverment Alapítvány dolgozta ki az SMS-technológia alkalmazását az önkormányzati ügyintézésben. Az eredményeikre támaszkodva az önkormányzat a közeljövőben tervezi a WAP-os ügyintézés meghonosítását is.

Hajnal Géza, a Pannon mobil adat- és üzletfejlesztési igazgatója a sajtótájékoztató után elmondta, a mobil SMS-ügyintézés fejlesztésének költsége 1,5 millió forintba került, - hozzátette - a rendszer általános, így jelen állapotában országosan is kiterjeszthető. A szolgáltatást bármilyen mobil hálózatról elérhetik az ügyfelek. Az ügyfél számára egy időpont igénylése például 2 SMS költségét jelenti, ami az ügyfél csomagjától függően átlagosan 30 forint.

Budaörs Város Önkormányzata országos hatáskörű okmányirodát üzemeltet.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások