Újra elindult a Raiffeisen DirektNet

Újra elindult a Raiffeisen DirektNet

2006. november 29. 18:36, Szerda
A Raiffeisen Bank, a keddi biztonsági okokból szükségessé vált leállás után szerdán újra elindította Raiffeisen DirektNet szolgáltatását, az eddig rendelkezésre álló adatok alapján ez a csalási kísérlet eredménytelennek tekinthető - közölte a hitelintézet.

"Káresetről nem tudnak a bankban" - mondták el az MTI-nek a Raiffeisen pr részlegénél. Kedden ismeretlen személyek elektronikus levelet küldtek a bank nevében, amelynek révén egy hamis, a Raiffeisen honlapra hasonlító oldalon a bank ügyfeleinek Raiffeisen Direkt telefonos és DirektNet internet banking azonosítóit próbálták megszerezni ismeretlen tettesek. Aki nem reagált a levélre, azaz a csatolt linken nem adta meg az azonosítókat, annak az ügyfélnek az adatai nincsenek veszélyben - derül ki a bank közleményéből.

A Raiffeisen Bank közölte: gyors és értékes jelzéseket kapott azoktól, akik megkapták a megtévesztő e-mailt. A bank haladéktalanul letiltotta azon ügyfelek azonosítóit, akik jelezték, hogy a megtévesztő e-mail hatására megadták azokat. A bank az ügyfelek tájékoztatása mellett ellenőrizte a november 27-én 18.00 után adott megbízásokat, letiltatta a hamis adatbekérő oldalt, és minden eszközzel segíti a nyomozó hatóságok munkáját. A pénzintézet a beérkező megbízásokat fokozottan ellenőrzi, és figyeli az illetéktelen belépési kísérleteket.

A Raiffeisen Bank felhívja ügyfelei figyelmét, hogy ha a napokban a Raiffeisen Bank nevében megtévesztő módon érkezett e-mailre megadták Raiffeisen DirektNet, internet banking illetve Raiffeisen Direkt telefonos azonosítóikat, azokat tiltassák le, és kérjenek új azonosítót a 06 40 48 48 48-as számon hívható telefonos ügyfélszolgálaton és a Raiffeisen fiókokban.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások