2006. december 18. 17:42, Hétfő
26 millió dolláros befektetői tőkét kapott egy játékokban elhelyezett reklámokhoz háttértámogatást nyújtó vállalat.
A Double Fusion Inc. 26 millió dolláros befektetési szerződést kötött a Norwest Venture Partners (NVP) által vezetett pénzügyi csoporttal. A csoportban részt vesznek a vállalat már meglévő befektetői, valamint olyan stratégiai befektetők, mint például a Time Warner. A Double Fusion a pénzt főbb tevékenységi területei, közöttük a médiaértékesítési, technológiai és nemzetközi tevékenységei fejlesztésére kívánja fordítani annak érdekében, hogy megtarthassa vezető szerepét
az elemzők által egyöntetűen a nemzetközi média ipar egyik
leggyorsabban növekvő területének tartott üzletágban.
A számítógépes játékokban reklám elhelyezéssel foglalkozó
üzletág növekedését a közönség más média területekről való nagyszámú
és folyamatos átvándorlása élteti, kiegészítve a reklámozóknak a
hagyományos média felületekkel szemben táplált egyre növekvő
fenntartásaival. A játékba integrált (in-game) reklám a reklámozás
új formáit bocsátja a hirdetők rendelkezésére olyan, a fogyasztók
számára magával ragadó környezetben, amely lehetővé teszi a
legkülönbözőbb márkáknak, hogy a lehető legközvetlenebb módon
szólítsák meg legfontosabb célcsoportjaikat.
A vállalat már több létező játékban is sikeresen alkalmazott olyan átfogó technológiai csomagot fejlesztett ki, amely gazdag médiatartalom megjelenítését teszi lehetővé a
játékon belül. A cég a hirdetések implementálását fejlesztési eszközökkel könnyíti meg, továbbá elemzési lehetőséget biztosítanak a kiadóknak és a hirdetőknek. Tanácsadó csapata közvetlen kapcsolatokat ápol a hirdetőkkel,
játékfejlesztőkkel és kiadókkal annak érdekében, hogy a lehető
leghatékonyabb hirdetési projektek kidolgozását tegyék lehetővé
számukra, olyanokét, amelyek nem csak hogy tiszteletben tartják, de
fokozzák is a játékélményt.
"A videojátékok olyan új hirdetési felületet nyújtanak, amelyek
amellett, hogy megnyitják az utat a hirdetők előtt az elkötelezett
közönséghez, gyökeresen megváltoztatják a fogyasztók különböző
márkákkal folytatott interakciójának a módját is" - jelentette ki
Jonathan Epstein, a Double Fusion ügyvezető igazgatója. "A hirdetés
lehetősége pedig a játékfejlesztők számára kínál olyan új üzleti
modelleket, ami felgyorsíthatja a játékok közönségének folyamatos
bővülését. Az élvonalbeli pénzügyi és stratégiai partnerek által
vállalt pénzügyi elkötelezettség és az általuk kinyilvánított
bizalom ugyanúgy jelenti az in-game hirdetési piac hatalmas
potenciáljának, mint a Double Fusion piaci vezető szerepének az
elismerését. "
A Double Fusion meglévő és új befektetőinek tekintélyes körét
élvonalbeli szilícium-völgyi vállalatok, valamint elismert média- és
szórakoztatóipari személyiségek által irányított izraeli, európai és
ázsiai kockázati befektető társaságok alkotják.
"A Double Fusion kiváló piaci potenciállal rendelkezik -
jelentette ki a Jim Lussier, a Norwest Venture Partners képviselője,
a Double Fusion igazgatótanácsának jövendőbeli tagja. - Egyetlen más
új hirdetési médium sem tud felmutatni sem félmilliárdos globális
közönségtábort, sem nem rendelkezik hasonló mértékű növekedési
eséllyel. A Double Fusion csapata, technológiája és piacvezető
szerepe azért nyerte el a befektető társaság bizalmát, mert a
legjobb esélye van arra, hogy a videojáték- és reklám üzleti
modellek küszöbön álló globális szintű és gyökeres változásának
mozgatórugója lehessen és attól a legnagyobb üzleti eredményt
remélje."