Szlogent vált a T-Mobile

Szlogent vált a T-Mobile

2006. december 21. 11:43, Csütörtök
A T‑Mobile minden országra kiterjedő márkafrissítése során 2007. első negyedévében a legnagyobb hazai mobilszolgáltató is új szlogennel, részben megújuló vizuális azonosítókkal és arculattal erősíti meg és egészíti ki értékeit.

A 2004-es bevezetését követően a Jobb veled a világ szlogent, az egyszerűségre törekvő, fiatalos, dinamikus és megbízhatóságot jelképező T‑Mobile márkát a vártnál is hamarabb ismerték és kedvelték meg az ügyfelek. Az azóta eltelt idő sikerei és az ügyfelek márkához való erős kötődése egyértelművé tette, hogy a T‑Mobile márka magyarországi bevezetése jó döntés volt.

"A T‑Mobile márka megújulását követően még egyértelműbben fejezi majd ki az ügyfelek iránti elkötelezettséget" - emeli ki a változás legfontosabb üzenetét Winkler János, a T‑Mobile vezetője. A szolgáltató első embere úgy véli: "Az új "Mindig veled" szlogen a megbízhatóságon túl hűen tükrözi a mobilitásban rejlő lehetőségeket, a kommunikáció emberi kapcsolatokban játszott meghatározó szerepét. Egyértelművé teszi, hogy a mobil több egyszerű eszköznél, sokkal inkább egyfajta kapcsolódási pont, amely bármikor és bárhol segítségünkre van, ezen túl pedig közvetlen környezetünkhöz és a világhoz való viszonyunkat is jelentősen befolyásolja."

A márkafrissítés részleteiről és az új szlogen bevezetéséről a T‑Mobile várhatóan 2007. első hónapjaiban ad további tájékoztatást.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások