Clusterball és a folytatás

Clusterball és a folytatás

2007. január 7. 11:00, Vasárnap
A Resolution Interactive idén szeretné piacra dobni a nagysikerű Clusterball folytatását. Hamarosan ismét a levegőbe emelkedhetünk és izgalmas csaták össztüzében küzdhetünk meg a labdákért.

A játékra egy német oldalon hívták fel a figyelmet a héten. Kipróbálva csúnya pixelrengeteg fogad, de valahogyan egyáltalán nem zavaró a szegényes grafikai megjelenés. Nem szabad ördöngösségre gondolni, a Clusterball nagyon egyszerű és kézenfekvő elveken alapszik. Fogj egy űrhajónak, repülőnek kinéző modellt - lehetőleg többet - fabrikálj hozzá az arcade játékstílushoz tökéletes fizikai modellt, majd mindezt öntsd nyakon eszeveszett hangulattal.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Pár méter megtétele után teljesen elvarázsol a program egyszerűsége és nagyszerűsége. Gyorsan kiléptem az egyjátékos módból és kiválasztottam a nekem legjobban tetsző madarat, majd megspékeltem némi fegyverarzenállal és máris kezdődhetett az online-móka. A szerverre belépvén igen csak elcsodálkoztam, hogy mennyien hódolnak eme hobbinak a cybertérben. Gyorsan elővettem a közel 8 éves Quake-s múltamat és az eredmény nem is maradt el. Általában alig-alig csúsztam le a dobogó első fokáról.

Nézzük miből is áll maga a játék: Repülünk a térben és olyan szerkezetekről kell összegyűjtenünk a lehető legtöbb labdát, amelyeket leginkább egy futópadhoz hasonlíthatnánk, amihez ha hozzáérünk, odaragadunk és felszippanthatjuk az összes gömböt. Igen ám, de minél több labda lengedezik a "zsákunkban", annál könnyebb célponttá válunk, hiszen lelassulunk, és fokozottan megnő a sebezhetőségünk.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az ellenfélnek sem kell több, kegyetlenül kihasználja esetlenségünket. Éppen ezért ilyen jó szórakozás ez a csúnyaság. Mindenki megtalálhatja benne a számítását. Akik unják az FPS-eket, de kőkemény akcióra vágynak, akik a stratégiával vannak ugyanígy, de rühellik az észnélküli lövöldözést, próbálják ki a Clusterball-t.

A Clusterball 2-ről sok mindent elmondani nem lehet. A szokásos dolgokat ígérik a fejlesztők: nagyobb és színesebb fegyverpaletta, szebb grafika, új játékmódok és természetesen hibátlanul működő szerverek szerepelnek a listán. A repülő-FPS 2007 végén jelenik meg a boltok polcain.

A játék hivatalos oldala

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások