2007. április 13. 11:30, Péntek
A francia óriás bejelentette a tranzakciót, mely során a cég 30%-os részesedést vásárolt az Anno sorozatot is fejlesztő Related Design-ban.
A részesedés által az Ubisoft csinos kis hasznot remél a széles körben kedvelt Anno márka következő epizódjaitól. A franciák nem titkolják, az üzlettel a stratégiapiacon kívánnak megkerülhetetlen erővé válni. Az Anno erre tökéletes, hiszen széles körben elterjedt, és családok, valamint nők is szívesen töltik szabad órájukat mellette.
Adi Boiko, a Sunflowers társalapítója is elégedett azzal, amit az Ubisoft a fejlesztőcégnek nyújt.
"Nagyon örülök, hogy Anno márkanév egy olyan vállalathoz került, amely mindig is híres volt az egyéniségéről, kreativitásáról. A név az Ubisoft globális erejéből csakis profitálhat, új rétegeket is célba veszünk a jövőben."
A kiadó hivatalos oldala