Új mobiltelefonokkal indít piaci offenzívát a Samsung

Új mobiltelefonokkal indít piaci offenzívát a Samsung

2007. június 8. 22:28, Péntek
A dél-koreai Samsung elektronikai konszern új modellekkel nyit offenzívát helyzetének megerősítésére az európai mobiltelefon piacon. A készülékeket szokatlanul vékony és könnyű kivitel jellemzi.

A világpiaci versenyben harmadik legnagyobb mobiltelefon gyártó le kívánja dolgozni lemaradásának jó részét a Nokia és a Motorola mögött, miután tavaly növekedett hátránya. A lemaradást elhibázott modellpolitikájának tulajdonították a szakértők.

A Motorola nagy sikereket könyvelhetett el "Razr" modellcsaládjával, amelynek forgalma viszont az utóbbi időben már visszaesett. A koreai konszern készülékei viszont ezzel szemben nem találták el a nyugati vásárlók ízlését. Ezt az piac első visszajelzései alapján az új modellekkel sikerült orvosolnia.

Seung Kak Kang, a Samsung németországi igazgatója kijelentette, hogy nyitni kívánnak a tömegtermékek piaca felé, de fő területüknek változatlanul a prémium szegmenst tekintik. Az olcsó készülékek piacára nem viszont kívánnak belépni. A Samsung ezzel meg kívánja különböztetni magát a piacvezető Nokiától, amely nyereségessége rovására is forszírozza készülékei értékesítését a fejlődő piacokon.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások