Kirúgja ügyfeleit az egyik mobilcég

Kirúgja ügyfeleit az egyik mobilcég

2007. július 11. 11:41, Szerda
Az egyik amerikai mobiltelefon-szolgáltató kirúgja 1000 ügyfelét, mert azok túl sokszor hívták az ügyfélszolgálatot.

Az Egyesült Államok harmadik legnagyobb mobiltelefon-társasága, a Sprint Nextel megszabadult 1000 ügyfelétől, mert azok túl sokszor hívták az ügyfélszolgálatot. A cég levelet küldött az érintetteknek, amelyben egy hónapot adott nekik arra, hogy új szolgáltatót találjanak meglévő telefonszámukhoz, illetve közölte, hogy utolsó számlaegyenlegük kiegyenlítésére nem tart igényt.

A notórius érdeklődőkkel az volt a baj, hogy havonta legalább 40-50-szer zaklatták az ügyfélszolgálatot, de volt olyan is köztük, aki több százszor telefonálgatott annak ellenére, hogy a cég szerint kimerítő választ adtak a kérdéseire. További gondot okozott, hogy egyesek újra és újra mások számláiról érdeklődtek, amivel kapcsolatban a társaság nem adhat ki információkat.

Ezzel egyidejűleg a Sprint ügyfélgyűjtő akciót indított. A legutóbbi adatok szerint ugyanis csak 600 ezer új előfizetést sikerül összegereblyéznie, miközben az AT&T 1,2, a piacvezető Verizon pedig 1,7 milliót szedett össze.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások