Ismeretterjesztéssel népszerűsítik a HDTV-ket

Ismeretterjesztéssel népszerűsítik a HDTV-ket

2007. augusztus 30. 13:21, Csütörtök
A Time Warner Cable és a Cisco létrehozta új, közös webhelyét a HDTV-ről. A portál célja, hogy képbe hozza a fogyasztókat a HD-televíziózás kulisszatitkairól.

A Time Warner Cable és a Cisco bejelentette, hogy közös erővel - vásárlási és használati tanácsokkal - próbálnak tiszta képet nyújtani a fogyasztóknak a valódi nagyfelbontású (HD, azaz High-Definition) televíziózásról. A két vállalat összefogásának eredménye a Time Warner által beindított "HD Clear & Simple" (Egyszerűen a HD-ről) névre keresztelt webhely. A webes felület átfogó ismeretekkel vértezi fel a fogyasztókat, hogy teljes mértékben kihasználhassák a HD-televíziózás előnyeit. Az új webhely létrehozásának célja, hogy megszüntesse azt a képzavart, amely eddig a HDTV-vel, illetve a nagyfelbontású televíziózáshoz szükséges eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban kialakult.

""Annak ellenére, hogy a fogyasztók nagy érdeklődést tanúsítanak a HDTV iránt, a felmérések szerint a többségük nincs tudatában annak, hogy a nagyfelbontású televíziózáshoz három dolog szükséges: nagyfelbontású televíziókészülék, előfizetés valamilyen HD-szolgáltatásra, amelynek része egy HD-vételre alkalmas digitális beltéri egység, és végül a megfelelő HD-csatornára való hangolás" - fejtette ki Sam Howe, a Time Warner Cable vezető alelnöke és egyben marketingigazgatója. "Az ismeretterjesztő webhely ötletével nemcsak a fogyasztók tájékoztatása a célunk, hanem egyben a HD-televíziózás és a kapcsolódó digitális szolgáltatások szélesebb körben való ismertetése is.""

"A Cisco hálózatba kapcsolt otthon ("Connected Home" illetve "Connected Life") koncepciójának lényege, hogy bemutassa mindazon szolgáltatásokat - köztük az on demand típusú, azaz igény szerinti nagyfelbontású televíziózást, amelyek a szélessávú hálózati kapcsolatokkal elérhetővé válnak." - tette hozzá Paul Bosco, a Cisco új kábel- és videomegoldásainak marketingjéért felelős alelnöke. "Közös célunk, hogy bevonjuk a nézőket a digitális nagyfelbontású televíziózás forradalmába, ezért szoros együttműködést alakítottunk ki a Time Warnerrel a HD Clear & Simple webhely kampányában."

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások