Reklámkampányt indít a TomTom

Reklámkampányt indít a TomTom

2007. október 4. 20:24, Csütörtök
A TomTom a világ legnagyobb navigációs megoldások gyártója ma bejelentette új európai reklámkampányának beindítását.

A kampány több csatornán fut majd Európa 16 országában, TV, rádió, nyomtatott sajtó, közterületi és online médiumokon keresztül. A kampány október 1-én indul csaknem az összes országban, és az év végéig tart. Az új reklámkampány a nemrég bejelentett TomTom GO családot népszerűsíti, és új, egyedi animációs stílussal rendelkezik. Tartalmaz TV reklámokat, nyomtatott hirdetéseket, közterületi és online hirdetéseket. A kapmány a család három fő jellemzőjét kommunikálja: legjobb térképek, biztonság, egyszerű használat.


Kiemelik a Map Share térképjavító technológiát, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy azonnal javíthassák térképeiket, és ezeket a javításokat megoszthassák másokkal. A TomTom felhasználók küldhetnek és kaphatnak javításokat minden nap, így alakítva ki a legfrissebb térkép adatbázist. A hangos úti cél meghatározás funkcióval a Tomtom felhasználók útjuk megkezdésekor egyszerűen hangosan kimondják úticéljukat. A képernyő mindössze pár érintésével a felhasználók megtalálják az utat a legközelebbi segítségnyújtó szolgáltatáshoz. Ezen felül hozzáférhetnek egy komplett elsősegély nyújtó kalauzhoz is.

A reklámban a főbb szereplők vektorizálták, majd körvonalakkal illusztrálták. A végeredmény egy olyan, animáció, amely mozdulataiban, mimikájában, és karakter kifejezésben szuper realisztikus.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások