Mit hozhat nekünk a Duke Nukem Forever?

Mit hozhat nekünk a Duke Nukem Forever?

2007. december 21. 13:20, Péntek
Miután napvilágra került egy kis ízelítő a Duke Nukem Foreverből, most George Broussard válaszolt készségesen a kérdésekre.

Ebből állítottunk össze egy kisebb metszetet, de azt előrebocsátjuk, hogy a fejlesztők továbbra sem beszélnek megjelenési időpontról.

Melyik grafikus motort használjátok?

B: Egy teljesen átalakított Unreal motort. Miután az Unreal 2 a piacra került, teljesen átírtuk a kódot, és mára egy olyan motor született, amely bárhol, bármikor megállja a helyét a mai piacon.

Miután a játék immáron tíz éve fejlesztés alatt áll, mégis mire számíthatunk? Egy fantasztikus egyjátékos, és még jobb többjátékos részre? Egyáltalán milyen hosszú lesz a történet?

B: A DNF-et nem fejlesztettük folyamatosan. Háromszor, négyszer is újrakezdtük. Az utolsó verzió még 2004-ből való, és csak annyit tudok mondani egyelőre, hogy a játékidő a konkurenciának megfelelő lesz.

Melyik részét kedveled a leginkább a játéknak?

B: Tetszik, hogy a környezet miden mozdulatunkra reagál, meg persze felejthetetlen élmény szörnyek kezét, lábát levadászni.

Klikk ide!

Megbántátok, hogy kijöttetek a videóval, holott a játékra még valószínűleg éveket kell várni?

B: Valahol el kell kezdenünk. Semmit nem bánunk, hiszen ha valamit bánnánk, akkor ennyi erővel a legközelebbi ház tetejéről is leugorhatnánk. Viccet félretéve, úgy éreztük itt az idő, hogy kilépjünk az árnyékból.

Mennyire fektettek nagy hangsúlyt a környezetre?

Nagyon fontos szerepet játszik a Duke-ot körülvevő környezet. Teljes interaktivitás. Ezt ígérhetjük minden kedves Duke rajongónak.

A videó után az internetes forgalom mindenhol legalább 10 százalékkal emelkedett. A zene mint mindig fantasztikus, és a Duke hang is a régi. El lehet rontani egyáltalán ezt a játékot?

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások