Használhatatlanok az orosz céges weboldalak

Használhatatlanok az orosz céges weboldalak

2008. január 10. 21:50, Csütörtök
Európában az orosz vállalatok internetes megjelenése a legrosszabb, egy olyan cég sincs közöttük, amely befért volna a svéd H&H Webranking 159 elemű toplistájának 100-as felső kétharmadába.

A helyzet egy év alatt nem változott: az orosz site-ok információtartalma eleve silány, és angol nyelvű változataik nagyon gyengék. A Lukoil olajvállalat dicsekedhet a legjobb vállalati weboldallal az orosz cégek közül. A Webranking 100-as skáláján egészen 53 pontig jutott, ezzel azonban csak a 105. helyre került. 2006-ban a Szurgutnyeftyegaz volt a sereghajtó a listán, és a cég azóta sem változtatott internetes megjelenésén.

Érdekes módon azonban ennek ellenére magasabb pontszámot ért el, mint az RBC, a Szberbank, a Tatnyefty és a Nyizsnyij Tagil Iron and Steel Works, amelyek 25,5, 24, 22,75 és 11 pontot gyűjtöttek össze. Ezek közül a társaságok közül csak a Szberbank tudott felkerülni a Webranking listájára, ahol az utolsó előtti helyet szerezte meg a francia AGF biztosító előtt. A rangsort egyébként a Telecom Italia távközlési szolgáltató vezeti, 89 ponttal, második a spanyol Repsol-YPF olaj- és gázszolgáltató, harmadik az olasz UniCredit bank, a negyedik - a tavalyi első - a TNT csomagszállító cég.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások