Átdolgozta csomagjait a UPC

Átdolgozta csomagjait a UPC

2008. április 17. 15:14, Csütörtök
A digitális világhoz való hozzáférés megkönnyítése érdekében a UPC egyszerűsítette internetes és telefonos előfizetési csomagjait.

A cég sajtóközleménye szerint a csomagok számának csökkentése valamint az alap és kiegészítő szolgáltatások összevonása révén mostantól átláthatóbbá vált a szolgáltató kínálata. A UPC immár mind a kábeltelevíziós, mind pedig az internetes és telefonos szolgáltatásai esetében 3-3 alapcsomagot kínál. A legnagyobb hazai kábeltelevíziós társaság ezzel egy időben bejelentette, hogy távközlési szolgáltatásai újabb mérföldkőhöz értek: szélessávú internet-hozzáférését már 300 ezer háztartásban használják, kábeles telefonszolgáltatására pedig 150 ezer család fizet elő.

A UPC március 31-étől kivezette korábbi internet-csomagjai értékesítését, így mostantól már csak az új csomagok rendelhetőek meg. A megújult internet termékskála hasonló árszinten a korábbinál jóval magasabb, többségében dupla adatátviteli sebességeket biztosít. A letöltési sebességek növelése mellett - a felhasználói szokások változásához igazodva - kiemelkedő feltöltési sebességeket vezetett be a társaság. A legnagyobb teljesítményű, már tízezer forint alatti havidíjért kapható gold csomaggal a 20 Mbps letöltési sebesség mellett például már 3 Mbps feltöltési sebesség érhető el. Az új portfolióval a családok számára könnyebben elérhetővé válnak a nagy sávszélesség-igényű online multimédia és közösségi alkalmazások.

Az új upc internet portfólió:
  • chello bronze: 2 Mbps / 1 Mbps, 5000 Ft
  • chello silver: 10 Mbps / 2 Mbps, 7500 Ft
  • chello gold: 20 Mbps / 3 Mbps, 9500 Ft

    A szélessávú internet világába való bekapcsolódás korlátainak csökkentése érdekében a UPC ezen felül egy külön belépőszintű szolgáltatást is kialakított, elsősorban az időskorúak, a hátrányos helyzetűek és a kezdő gyermek felhasználók számára. A chello start szolgáltatás 512 kbps feltöltési és 256 kbps letöltési sebességet kínál.

    A vállalat csaknem a felére csökkentette telefonos csomagkínálatát is. A korábbi két alapcsomag és három kiegészítő csomag helyett, ezek összevonásával összesen három alapcsomagot alakított ki a szolgáltató. A még jobb átláthatóság érdekében ezekben az alapcsomagokban a vezetékes és mobilhívások percdíjai teljesen megegyeznek (9 illetve 50 Ft). Az új bronze díjcsomag elsősorban azoknak megfelelő, akik nem telefonálnak sokat, és a kiszámíthatóságot, a kedvező havidíjat részesítik előnyben. A silver díjcsomagot a UPC azoknak ajánlja, akik hívásaik jelentős részét csúcsidőn kívül bonyolítják, mivel így a csúcsidőn kívüli összes belföldi vezetékes hívásuk 0 Ft-os percdíjjal számolódik. A gold csomag pedig minden időben, csúcsidőben is 0 Ft-os percdíjú hívásokat kínál, minden belföldi vezetékes hálózatba, havi 30 óra erejéig, ezt követően pedig a szokásos tarifán. Az új upc telefon portfólió: bronze 1500 forint, silver 3500 forint, gold 5500 forint.

    A UPC távközlési szolgáltatásainak sikerét jelzi, hogy digitális kábeles telefonszolgáltatásának előfizetői bázisa 50%-kal, szélessávú internet-előfizetőinek a tábora pedig egyharmadával növekedett az elmúlt egy év alatt. Jelenleg már 300 ezer család csatlakozik az internetre a UPC szélessávú szolgáltatásai segítségével, és 150 ezer háztartásban használják a társaság kábeles telefonját. A 700 ezer kábeltévés előfizetővel rendelkező UPC esetében ez azt jelenti, hogy csaknem minden második ügyfele internetet is előfizet és minden ötödik felhasználója egyben a telefonszolgáltatást is tőle rendeli meg. Piaci részesedését tekintve a legnagyobb kábeltévés szolgáltató egyben a második legnagyobb internet-szolgáltatóvá és a harmadik legnagyobb vezetékes telefontársasággá vált hazánkban az elmúlt évek során.

    Kapcsolódó linkek

  • Listázás a fórumban 
    Adatvédelmi beállítások