Jön a Vodafone mobilreklámja

Jön a Vodafone mobilreklámja

2008. július 9. 18:48, Szerda
A Vodafone Magyarország elindítja mobilmarketing-tevékenységét - jelentette be Nagy Bálint, a társaság kommunikációs igazgatója.

A mobilmarketing tényleges bevezetésével a távközlési cég úttörő szerepet játszik Magyarországon. A társaság felmérte a bevezetéssel járó kockázatokat, s több érv szól mellette, mint ellene. Mint elhangzott, a bevezetéssel együtt járó rizikót a minimálisra kívánják csökkenteni. Azt szeretnék elérni, hogy az ügyfeleik elfogadják vagy akár meg is szeressék a Magyarországon újnak tekinthető reklámmegoldást.

Az új marketingtevékenység során valójában egy újabb felületet - a mobiltelefon nyújtotta lehetőségeket - kívánnak reklámcélokra kihasználni. A Vodafone a mobilinterneten (Vodafone Live) megjelenő reklámok mellett a saját honlapján is elhelyezne hirdetéseket. Mindezt támogathatják még a cég magazinjaiban megjelenő hirdetések és az ezekhez kapcsolódó sms- vagy mms-reklámok. Bányai Tamás, a Vodafone üzletfejlesztési igazgatója elmondta, hogy ez utóbbiakkal csak azok találkozhatnak majd, akik egy világosan megfogalmazott tájékoztató után visszajelzik, hogy elfogadják a szolgáltatást, amelyet utóbb le is mondhatnak.

Egy felmérés szerint a hazai ügyfelek 70 százaléka szívesen fogadna reklámokat, ha az előnyökhöz vagy kedvezményekhez juttatja - ismertette Kiszely László, a Vodafone mobilhirdetési vezetője. A hirdető cégek direkt, jól célozható kommunikációs csatornának tekintik a mobiltelefont, s ráadásul itt még kevesen vannak jelen. Bányai szerint is a célozhatóságban, az interakcióban, a pontos visszamérhetőségben, a folyamatos kapcsolatban rejlik a mobilreklámozás előnye. A mobilreklám Magyarországon még újdonságnak számít, de például az Amerikai Egyesült Államokban 2007-ben 1,4 milliárd dollárt költöttek ezen a felületen reklámokra.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások