Nagyra törne az új magyar kereskedelmi tévé

Nagyra törne az új magyar kereskedelmi tévé

2008. augusztus 18. 22:45, Hétfő
Magyar nyelvű tévéadót indítani általában meglehetősen rentábilis vállalkozás, hiszen a kicsiknek nem a pár tízezres nézettség számít, hanem a kábeltársaságoktól érkező bevétel. S bár nemrégiben megszűnt az Ötös csatorna, a tematikus adók köszönik szépen, jól vannak és bővülnek.


2008 tavaszán indult el az info-24.tv és jelenleg a UPC-kábel és az Antenna Digital előfizetői foghatják és láthatják, hogy miféle csatornáról is van szó. Ahogy Zolcer János tévés producer kifejtette, a nézőkkel árukat és szolgáltatásokat megismertető adóról van szó, mely azonban nem azonos a reklámcsatornával, hiszen az info-24.tv célja az, hogy hasznos és gyakorlati tanácsokkal lássa el a nézőket. Emellett nagy szerepet kap az informálás is, hiszen a félóránkénti időjárás-jelentés mellett a képernyő alján futó csíkokon a netes bázisú friss híreket is elolvashatják a nézők.

Az info-24.tv jelenleg már több mint félmillió háztartásban látható és a további tárgyalások függvényében a csatorna vezetése év elejére ezt a számot meg szeretné kétszerezni, háromszorozni. A csatorna egyik szlogenje egyébként: "Ne féltse tőlünk gyermekét: Mi csak jó híreket mondunk!"

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások