Uralni szeretné a laposképernyős piacot az LG

Uralni szeretné a laposképernyős piacot az LG

2008. szeptember 8. 12:13, Hétfő
A vállalat 30%-kal kívánja növelni a laposképernyős készülékek eladását a gyártás megháromszorozásával, 20 milliárdos forgalom elérése a cél 2010-re.

A laposképernyős piac egyik gyártójaként ismert LG Electronics a berlini IFA-n jelentette be laposképernyős üzletágára kidolgozott üzleti stratégiáját, és vázolta céljait. Piaci pozíciójának erősítése érdekében 2010-ig 30%-kal kívánja növelni laposképernyős termékei eladását a 20 milliárd amerikai dollár kitűzött bevétel elérése érdekében, ennek megfelelően a jelenlegi gyártott mennyiséget is jelentősen növelik. "A verseny fokozódik, amióta a laposképernyős tévéipar kifejlődött és stabilizálódott" - mondta Simon Kang, az LG Electronics Digital Display Company elnök-vezérigazgatója az IFA sajtótájékoztatóján. "Biztosak vagyunk abban, hogy célzott helyi marketing stratégiákkal - amelyek a formatervezés és technológia tökéletes harmóniáját hirdetik -, az LG termékeit megkülönbözteti a versenytársakétól."

Az LG négy fő hangsúlyt követve kívánja elérni ambiciózus, 20 milliárd amerikai dolláros célkitűzését a laposképernyős piacon 2010-re. A cél elérése érdekében a társaság növelni kívánja a befektetett tőke megtérülésének arányát, és tovább kívánja bővíteni termékválasztékát. A cég 500 millió dollárt tervez marketingtevékenységre költeni 2010-ig világszerte, amellyel elsősorban Észak-Amerika, Közép- és Dél-Amerika, Európa, Kína, Közép-Kelet-Afrika és a Független Államok Közössége piacait kívánja segíteni. Az LG jelenleg kereskedői hálózatának továbbfejlesztésén dolgozik, és központosítja marketingtevékenységét az észak-amerikai és európai piacokon.

Az LG a befektetett tőke megtérülését a kiszervezési rendszer, az innovatív gyártási technológia és a továbbfejlesztett értékesítési rendszere segítségével kívánja maximalizálni. A cellás gyártási rendszer bevezetése, legyen szó akár tömegtermelésről, akár minőségi termékek kismennyiségű gyártásáról, lehetővé teszi a termelés megháromszorozását. A futószalagos termeléssel ellentétben, cellás gyártás esetén egy szerelő állítja össze a terméket.

A cég 1 milliárd dollárt fektet kutatás-fejlesztésbe 2010-ig. Az LG tovább bővíti, és a vásárlói igényekhez igazítottan egyre változatosabbá teszi termékskáláját úgy, hogy kiaknázza LG Display, LG Innotek és LG Digital TV Lab leányvállalataihoz kötődő szoros kapcsolatát. Az LG új üzleti modellek fejlesztésével erősíti B2B tevékenységét oly módon, hogy termékeit tömegek által látogatott intézmények számára is értékesíti majd - mint szállodák, repterek - elsősorban Észak-Amerikában és Európában. Az LG egyik jövőbeli fejlődési irányának tekinti továbbá a szélessávú televíziózást, ezért partnerek segítségével széleskörű tartalomszolgáltatást kíván nyújtani az interneten keresztül többek között 3D tartalmakkal, nagyfelbontású filmekkel.

A világgazdasági recesszió ellenére az LG tekintélyesen növelte eladását 2008 első félévében, amely eredmény megfelel az LCD és plazma üzletág ambiciózus célkitűzéseinek. Az LG LCD TV részlege 100%-os eladás-növekedést ért el a 2007. évi első félévéhez képest, az LG plazma TV értékesítését pedig 45%-kal növelték a 2007-es év ugyanezen időszakához viszonyítva.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások