2008. szeptember 18. 12:40, Csütörtök
Mostantól akár otthonról is "becsekkolhatnak" az utasok a Malév több járatára az elektronikus check-in rendszernek köszönhetően: az új internetes megoldás segítségével a Malév utasai szinte bárhonnan igénybe vehetik ezt a szolgáltatást.
A Malév közleménye szerint az új online utaskezelési rendszerrel az elektronikus jeggyel rendelkező utasok valamennyi Budapestről induló, menetrend szerinti, közvetlen Malév járatra - New York és Torontó kivételével - "becsekkolhatnak" így.
Az Malév más lehetőséget is biztosít az utasoknak a jegykezelésre, hat önkiszolgáló pultot helyezett el Ferihegyen.
A közlemény szerint a következő egy évben az online check-in szolgáltatást a világ bármelyik olyan repteréről is elérhetővé teszik, ahol erre a technikai lehetőségek adottak.
Egy 2008-as tanulmány (Airline IT Trends Survey) szerint a jövőben várhatóan a légitársaságok 92 százaléka fogja az online check-in technológiát bevezetni.
Az egyre népszerűbb online utaskezelés célja, hogy az utasok elégedettségének növelésén kívül a költségeket, valamint a reptéri sorban állást csökkentse.