Otthon javítja a tévéket a Sharp

Otthon javítja a tévéket a Sharp

2008. szeptember 22. 10:53, Hétfő
A Sharp helyszíni szervizelés szolgáltatása kiterjed minden 94 centis vagy nagyobb képátlójú Sharp LCD televízióra és díjmentesen igénybe vehető a 3 éves kiterjesztett jótállási időszak alatt.

A Sharp bejelentette, hogy 2008. október 1-től valamennyi 94 centis vagy nagyobb képátlójú LCD tévéhez jár a díjmentes Helyszíni Szervizelés szolgáltatás. Egy egyszerű regisztrációt követően a vásárlók igénybe vehetik a kiterjesztett három éves garanciát, valamint ezen időszak alatt a díjmentes Helyszíni Szervizelés szolgáltatást is.

"A prémium termékekhez prémium szolgáltatás jár. A kiterjesztett jótállási idő és a díjmentes helyszíni szervizelés szolgáltatással erősíteni kívánjuk vásárlóinkban azt az érzetet, hogy jó, megtérülő döntést hoztak, amikor Sharp terméket választottak. A Sharp LCD televíziók a világ legkiforrottabb termékei, így nagyon kicsi a valószínűsége, hogy valaha is meghibásodnak. Azonban, ha ez mégis bekövetkezne, kényelmes helyszíni szervizelés szolgáltatásunk a gondtalan tévézés élményében részesíti vásárlóinkat. Időt és pénzt takaríthatnak meg, hiszen nem kell a meghibásodott készüléket a szakszervizbe szállítaniuk" - mondta Andreas Kellner, a Sharp szórakoztatóelektronikai részlegének értékesítési igazgatója.

A regisztrációhoz szükséges űrlap megtalálható minden LCD televízió dobozán, a szolgáltatás pedig a 06 80 180 538-as, ingyenesen hívható telefonszámon érhető el. A készüléket három munkanap alatt megjavítják.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások