TomTom navigáció kerül a Renault autóiba

TomTom navigáció kerül a Renault autóiba

2008. szeptember 25. 15:54, Csütörtök
A TomTom és a Renault bejelentette, hogy stratégiai együttműködést kötnek, és nagyjából 500 eurós áron kínálnak teljesen integrált fedélzeti navigációs rendszereket.

A TomTom és a Renault együttműködési szerződést írt alá, melynek eredményeképpen számos Renault modellt fedélzeti navigációs készülékkel látnak el. Ez az új együttműködés mindkét cég növekedéséhez hozzájárul majd. Az első berendezés várhatóan 2009 első felében kerül majd az autókba. Az elmúlt négy évben az autós navigációk fogyasztói piaca robbanásszerű növekedésnek indult, és a készülékek iránt mutatott kereslet várhatóan a jövőben is óriási marad. A TomTom és a Renault készen áll, hogy a navigációs rendszereket, beépített autós navigációs rendszerek formájában, elsőként tegye elérhetővé nagy tömegek számára.

"A TomTom egyedülállóan használta ki a navigációs rendszerek piacának növekedését a járműiparban," mondta Harold Goddjun, a TomTom vezérigazgatója. "Mi hívtuk életre azt a termékosztályt, amit ma autós navigációs rendszereknek nevezünk. Azáltal, hogy termékkínálatunkkal megértjük és elérhetővé tesszük mindazt, amit a vásárlók egy navigációs rendszertől elvárnak, az első számú márkává váltunk. Kevesebb, mint egy évvel ezelőtt jelentősen kibővítettük gépjárműmérnöki csapatunkat, most pedig nagy örömünkre szolgál, hogy a Renault-val társulhatunk. Ennek eredményeképpen sokkal szélesebb közönség veheti majd hasznát könnyedén használható navigációs megoldásainknak, melyek a legjobb térképekkel, a legjobb útvonaltervezéssel, és a legjobb közlekedési információkkal látják el vásárlóinkat."

A Renault volt az első autógyár, amely 1994-ben fedélzeti navigációs rendszerrel felszerelt autót kínált és az európai újságírók tesztelhették a Carminat navigációval ellátott Safrane modelleket. "Ma a Renault azért kötött szerződést a TomTommal, hogy naprakész, teljesen integrált navigációs rendszerrel láthassa el termékeit, körülbelül 500 euróért." mondta Patrick Pelata, a Renault ügyvezető alelnöke, a cég Európai Igazgatósági Testületének vezetője. " Egy navigációs rendszer gyártóval együttműködve több időt tudunk marketing tevékenységre fordítani, rugalmasabbakká válhatunk, miközben a beépített, integrált navigáció révén ergonomikus, jó minőségű, biztonságos és megbízható megoldást biztosítunk ügyfeleink számára. Ennek az áttörésnek köszönhetően vásárlóink a jövőben még kifizetődőbbnek és értékesebbnek találják majd termékeinket."

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások