Nokia luxusbolt nyílik az Andrássy úton

Nokia luxusbolt nyílik az Andrássy úton

2008. december 1. 09:21, Hétfő
A múlt heti bemutatkozás után a Vertu ma nyitja meg hivatalosan is első magyarországi üzletét az Andrássy úton.

A brit luxus-mobiltelefonokat gyártó cég (amely egyébként a Nokia leányvállalata) termékei ugyan már eddig is kaphatók voltak néhány budapesti exkluzív ékszerboltban, de a teljes palettát - a Signature, az Ascent és a Constallation modelleket, illetve e készülékek kiegészítőit - csak saját szaküzletében forgalmazzák majd.

Az egyenként, kézi munkával készülő telefonokhoz a legdrágább anyagokat használják fel: ez alapesetben is kézzel hímzett bőrt és zafírüveget jelent, de a titán-, platina- vagy aranyborítás és drágakővel kirakott billentyűzet sem számít különlegességnek. A legolcsóbb darabok ennek megfelelően valamivel kevesebb mint négyezer euróba - több mint egymillió forintba - kerülnek, de az egyik legújabb sorozat, a Signature-telefonok esetében már a belépőmodellért is 10 ezer eurót, több mint két és fél millió forintot kell fizetni. A kiegészítők némileg olcsóbbak, egy bőrtok ára például 100 ezer forint körül van.


Ezért a pénzért a különleges anyagokon felül még egy igazán egyedi szolgáltatást kapnak a Vertu-mobiltulajdonosok, a telefon oldalán található Concierge gomb egy olyan call centerbe visz, ahol a legelegánsabb szállodákba és éttermekbe foglalhatunk helyet, vásárolhatunk méregdrága sportautót, de már arra is akadt példa, hogy valakinek abban is segíteni tudtak, hogy saját elefántra tegyen szert. A cég a régióban nemrég Prágában nyitott boltot, itt jellemzően havi 20 telefon talál gazdára. A hazai tervekről egyelőre annyit árultak el, hogy ezt a darabszámot szeretnék az Andrássy úti boltban is elérni.

Robert J. Joost, a Vertu regionális igazgatója elmondta, hogy a kiemelt piacaik között jelenleg Oroszország és Kína szerepel - Moszkvában például már négy szaküzletük működik, és a kö­zelmúltban nyitották meg az első szentpétervári boltot is. A gazdasági válság hatásait egyelőre még nem érzi a Vertu, a vásárlóerő csökkenése megítélése szerint csak a jövő év első felében érezteti hatását a luxuscikkek piacán.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások