100 milliós kampánnyal indított Hajdú Péter

100 milliós kampánnyal indított Hajdú Péter

2009. február 1. 21:55, Vasárnap
Arról nemrégen már hírt adtunk, hogy a neves tévés egyik sikerműsora, az Esti Frizbi csatornát vált, s az ATV-ról való átjövetelt a Story TV 100 millió forinttal támogatja, bízva abban, hogy a műsor a csatorna imidzsének is jót fog tenni.

Az ATV-n 50 adást megérő produkció a csatorna magasan legnézettebb műsora volt, hiszen a nézők többre nem is vágyhattak annál, hogy a bulvársztárok egy bulvársztár műsorvezetővel üljenek egy asztalhoz, s beszélgessenek jóízűeket.


A Story TV-re való költözést az új csatorna egy integrált reklámhadjárattal támogatja meg, mely egyszerre hirdeti a csatornát és a műsort, mely egyébként is többmilliós új díszletben, új főcímmel fog jelentkezni február 1-től. A Story TV célja a műsorral egyelőre "csak" annyi, hogy a Film+ vagy a Viasat 3 nézettségét érje el, közelítse meg.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások